Ik vraag me af wat een goede zéér langzame Intermediate zou kunnen zijn, ik bedoel een lijn die langzamer zinkt dan een glaslijn, zeg maar net onder het oppervlak blijft hangen.. en erg soepel is, wie weet? merk? type?
ben eerlijk gezegd letterlijk net terug, was erg koud (rond 1,5 graad) en veel wind (rond windje 6), sneeuwbuien ed getrotseerd, elke dag met uitzondering van de eerste hebben we wel een paar vissies weten te landen (grootste 64cm pour moi en een paar mooie 50+ ers), 3 vliegvissers tegen 3 spinvissers (24 tegen 2 stuks(4 dagen)
daarom de vraag, een drijvende lijn gaat wel, zeker als ie een beetje oud is, en niet zo best drijft (niet invetten dus).
aan glaslijnen heb ik echt een pokkehekel, dus denk aan een een of andere density compensated slow intemediate, die dan vervolgens eventueel invetten?zou dat wat zijn?
~floris
……………..die Monic is niet echt een glaslijn, maar waarom heb je een hekel aan glaslijnen?
deze Monic blijft volgens o.a. GFF ook soepel bij kou, en verder zinkt deze heel langzaam. En omdat het geen speciale zoutwaterlijn is zal deze nog minder snel zinken in zoutwater en na een tijdje (als deze wat vetter wordt) zal die misschien onder het opp. zweven of misschien doet ie het al?
gr. Kyriakos.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?