binden op Visma

• Ryan

Morgen ben ik namens de afdeling vliegvissen van de vereniging Groot-Rotterdam aan het binden op de VISMA. Mochten er nog prikborders komen, loop dan even langs onze stand, kunnen we kennis maken.

Verwacht geen grootse bindkunsten, maar gewoon een enthousiaste binder/vliegvisser.

Wellicht tot morgen.

Ryan

• flyfisher7

Ik ga er morgenmet mijn vrouw heen (ook vliegzwieper) en wie weet komen we elkaar wel tegen.

FF7

• Elvira (Kumonryu)

Het was gezelllllig op de Visma!!!

Ik heb daar toch mooi de manspersonen geshockeerd met mijn Roze vliegendoos!!! Ik ben ook nog maar een beginnende koekenbakster en vond het een voorrecht om bij de bindende kanjers te mogen aanschuiven!! Lekker veel techniekjes afgekeken en de prachtige kunststukjes bewonderd.

De opmerkingen liepen van heeej een Gay-doos!, Zooowww daar bijten zeker alleen vrouwvissen in (antwoord liefst wel! dat zijn de grootste en dikste! :D) En de leukste was van rondneuzende meiden: Cooolll een Barbie doos!

Vol afzichtelijke roze bibio's en allerlei onzindingen heeft mijn doos gepronkt op tafel! Het promoten van het damesvliegvissen resulteerde in een overmacht aan dames (ongeveer 6 dames in 20 uur Vismaverblijf) met 1 opmerking: Vissen is leuk, maar GETVER ik haal die vieze beesten niet van die haak af……

Das nou toch wel jammer want we hebben zo'n leuke hobby!! Het vliegen knutselen leek dan nog wat, maar de schaarse dames die er waren houden niet van koude glibbers…

Het gros van mijn roze kevers, langpootmuggen en princenimfjes zijn voor het Casting For Recovery, dus zijn mijn bindkunsten van de afgelopen donderdag en vrijdag ook nog ergens goed voor.

Groetsels,

Elvira

• Arubaman

Ik zou mij er zeker niet voor schamen! Roze is naast het feit dat het een mooie en hippe kleur is om de een of andere reden ook een van mijn favoriete kleuren als het om streamers of attractors gaat. Denk dat roze (en oranje?) meestal niet op waarde worden geschat. Lekker zo laten, dan blijft het goed vangen!