Zal ik het posten of niet......

• Henk-Jan ten Brinke

…….zat ik me af te vragen, maar ik vind dat ik het toch moet doen. In negatieve zin heb ik me immers ook vaak genoeg hier op het prikbord over hem uitgelaten.

Goed dan: het valt me op dat de bijdragen van ons prikbord-icoon Ger de laatste maanden (!) van een beduidend andere orde zijn dan voorheen. Het is allesbehalve mijn bedoeling om hierover een nieuwe discussie uit te lokken, maar ik wil gewoon even kwijt dat ik dat klasse vind van Ger.

Bij deze!

gr. HJ

• Goalkeeper

Helemaal mee eens!

• Frans

HEAR HEAR !!

• gerlof

Ja, wel jammer eigenlijk!!

Gegroet Gerlof

• eduard

ik vind het ook opmerkelijk, het vergt wil en discipline om iets te veranderen in een karakter.

maar ik persoonlijk vond het gedoe rondom Pikefly vermakelijk, en ook wel leerzaam.

ik hou wel van een beetje pit en duidelijkheid, het laat karakters zien en dat vind ik mooi. het laat ook de echte wereld zien i.p.v. de “wij zijn fatsoenlijk”fake.

groetjes

• Jasper

Ik vond Ger beter toen 'ie nog underground was :D

• Wil

Ik moet zeggen toen ik een tijdje geleden in zijn zaak in Kampen kwam om een BB te halen hij totaal anders was dan ik hem kende van het prikbord. Lijkt mij echt een topvent die echt verstand van vliegvissen heeft en daarbij nog over de nodige humor beschikt ook. Uiteraard vond ik zijn reacties wel eens op/over het randje maar dat kwam dit prikbord wel ten goede. Misschien wordt je milder met de jaren . Gr Wil

• tom

't was mij ook opgevallen en aangezien veranderen niet eenvoudig is, petje af dus!

Ik heb er ook wel gemengde gevoelens bij, want ik vond Ger prima te pruimen in zijn diverse andere verschijningen. Maar daar werd wel verschillend over gedacht en lang niet altijd positief. M.i. laat Ger zien dat hij nadenkt over feedback en als hij dat nodig acht (want hij lijkt me bepaald niet bangelijk) er ook wat mee doet. Kunnen we nog wat van leren!

Tom

• David

bloemen voor die man ! :D

• Dion

Ger heeft onlangs Abraham gezien en weet nu dus waar de mosterd gehaald moet worden, misschien daaro wat milder.

Vind ik wel een beetje jammer

Dion