Zal ik het posten of niet......

• Goalkeeper

Ik zal hier maar geen zinspeling op maken.:)

Prettig weekend met vis

• Janm

Toen hij in een vorig topic over geitenwollen sokken begon kreeg ik een heel ander idee over hem.

• Hendrik Willem

Ger is hopelijk nog heel lang lid van het vliegvisgilde en deze community.

Meestal vind ik zijn (re)actie heel goed te pruimen, soms briljant, soms stupide.

Ik denk dat hij net zo over mijn bijdragen denkt, en wat dan nog.

Een mens is nooit te oud om te leren.

Henk

• bert van elswijk

Wacht maar tot Ger Izaak (60 jr.) gezien heeft…. wordt proza!

• Ger Schuit

Milder …..'k-weetniet ….. ik merk dat er op het prikbord minder onzin wordt uitgekraamd dan in het verleden, ik geef ruiterlijk toe dat ik soms denk van laat maar of dat ik een gepeperde mail heb in getoetst en hem dan niet verstuur. sommigen vinden dat vast jammer, maar even zo velen waarderen dat in het bijzonder. Ik heb me heilig voorgenomen nog slechts een positieve bijdrage te willen leveren aan het prikbord en dat het me niets meer uitmaakt als iemand voor de 300ste keer dezelfde vraag stelt …… die krijgt gewoon een antwoord waar ie ites mee kan, zonder verwijzingen naar oude onderwerpen….. als mensen wat willen zoeken mag dat, maar het hoeft natuurlijk niet……. vandaar dat ik niet meer verwijs naar oude berichten……..

Het beantwoorden van vragen met een rits aan links voegt niets toe aan de informatieve waarde van het prikbord, want een zelfde vraag in google intoetsen (kunnen we allemaal) levert dezelfde rits op.

Ik ben niet van mening dat het prikbord er minder spannend ;) van wordt, maar dat het prikbord meer aansluit op de wensen van de vraagsteller.

Ik nodig dan ook iedere beginner of wie dan ook te vragen wat die wil vragen, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden heb ik in het verleden genoeg gegeven, die kunt u allen terug vinden in het prikarchief.

Pikefly bestaat binnenkort niet meer echt, ik ben druk doende over te schakelen naar Northernflies.com en een nieuwe lokatie zit er ook aan te komen, waarover later meer ……… Pikefly zal zich in de toekomst gaan toeleggen op aktiviteieten die meer met de naam te maken hebben, zoals het organiseren van Snoek-op-de-vlieg aktiviteiten en trips.

Grtz., Ger.

Ps. Het betreurt me te vernemen dat de huidige prikbord aktiviteit niet doorgaat om begrijpelijke redenen, maar los van de OVM dag vorig jaar moet ik wel constateren dat er niet zo iets leeft als een heuse prikbord-community.

• David

Nieuwe lokatie Ger? Arnhem heeft een gunstig vestigingsklimaat ! :-)

• Gert

Wat te denken van Lelystad?? Er staan genoeg pandjes te huur. Ligt ook mooi centraal en qua vliegviswinkels hebben we hier eigenlijk niets in Flevoland.

De man de bij Raven op de vliegvisafdeling stond (John) werkt er niet meer, dus met hem is ook de kennis verdwenen bij Raven. De overige werknemers bij Raven zijn prima mensen, maar op het gebied van vliegvissen weten ze te weinig.

Dus Ger, er ligt hier een onontgonnen gebied op je te wachten!!

• Ger Schuit

tipjes van de sluier …….

…… het wordt in een dorpje langs de IJssel en langs de IJssel is dan ook letterlijk langs de IJssel, sterker nog het pand ligt aan de binnendijkse kant van de uiterwaarden, dus als de uiterwaarden vol staan, kun je in onze toekomstige achtertuin vissen…….. Staat het water op een normaal peil kan er direct achter de shop 200 meter geworpen worden op een fraai en vlak weiland, loop je nog iets verder sta je op een zeer goed stuk voor de roofblei en snoekbaars…….

Het pand ligt op een D4 lokatie, maar voor het vissen op een A1 lokatie.

Een bezoek aan de IJssel of naar een landelijk bekende polder is uitstekend te combineren met een bezoek aan de shop, en/of andersom natuurlijk.

Ik kan er met gemak op het fietsje naar toe, vanuit mijn woonplaats (Zwolle).

Voor veel vissers zal ik beter bereikbaar zijn, er is voldoende gratis parkeer gelegenheid en “we” zijn nu druk bezig het interieur een outdoor look te geven.

De daadwerkelijke verhuizing zal waarschijnlijk in mei plaats vinden en als de uiterwaarden dan niet volstaan, zal een van de eerste aktiviteiten daar mijn jaarlijkste “Best of the West” #5 Distance contest zijn.

• tom

Proficiat Ger, vanuit Amstelveen nog wel een stukje fietsen maar ik kom zeker een keer naar jullie nieuwe shop aan (of in het water) kijken. En wie weet wel kopen? Succes met alle voorbereidingen, zal wel gaan ten koste van je zuivere vistijd :-) maar ondernemen kan ook verslavend zijn.

Grtz Tom

• Jasper

Zandzakken voor de deur-locatie? ;)