uiterwaarden-crack gezocht

• jan oor

Is er een crack die me komende week een beetje wegwijs wil maken in de uiterwaarden ergens niet te ver weg van het Groene Hart?

Tegenprestatie: dagje met de vlieg op zeebaars vanuit de boot in de haven van IJmuiden.

Groet,

Jan

• Nomad

:) Das balen dat ik niet meer bij uiterwaarden in de buurt woon. Die tegenprestatie had ik je graag een keer aan gehouden Jan.

Groeten Olle

www.flyfishing-central.nl

PS Ik zal mijn maatje eens polsen. Die woont er nog wel in de buurt.

• David

Water staat vrij laag nu Jan, al is het weer licht aan het stijgen. De uiterwaarden zullen nu overal droog staan. Of heb je niet de uiterwaarden zelf in gedachten?

• jan oor

Nou ja..

Ik wil eigenlijk gewoon in de rivier vissen en dacht dat het nu de tijd zou zijn voor de uiterwaarden. Kennelijk ben ik alweer te laat. Is de Hollandse IJssel tussen de kribben wat?

Jan

• David

van de week stonden er (de eerste) vangstberichten van winde op total fishing, de Lek, tussen de kribben. Lijkt me dat komende dagen wel goed moeten zijn nu de temperatuur eindelijk toeneemt.

• E10

Jammer dat ik me nog geen crack mag noemen, want ik snap nog steeds geen bal van die mooie rivieren…maar dat dagje op zeebaars vanuit de boot had ik graag verdiend..

gr E10