Even een kleine kantekening…. gemiddeld gewicht van een maatje 35 is ongeveer 40/45 kg.. en dat is toch wat gevaarlijk in stromende rivieren. Met mijn 70 kg heb ik al heel wat te stellen.
Klopt, maar het gaat om de niet snel stromende stukken vlak aan de kant, hebben we met een goede kenner van het water overlegd Lieslaarzen zou ook al voldoende zijn , ze gaat namelijk niet meer als kniediep.
Maar ze wil nu eenmaal heel graag een echt waadpak , en een vliegvissende dochter (12) kun je natuurlijk helemaal niets weigeren.
Tenslotte hoop ik nog vele mooie momenten samen aan de waterkant door te brengen.
Hallo Marcel,
Ik had hetzelfde probleem maar dan met een grotere damesmaat met kleinere voeten. Simms is inderdaad een van de weinige die veel maten levert in damespakken. Ik heb op Ebay een overjarig Simms Freestone pak laten overkomen uit verweggistan tegen een redelijke prijs. Mooi pak, netjes verstuurd. Om de goede maat te kopen is de tabel van de Simms maten in inches te raadplegen.
De verkoper op Ebay vind je hier
Amerikaanse schoenmaat 6-7 voor dames loopt in europese maten van 37.5 tot 39. Dus even een cm in inches loslaten op je dochter en kijken of ze in de S past.
Succes,
Elvira
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?