VNV heeft grote plannen

• Rob

:D

Rob

• Evert

Als ze nou eerst eens zorgen dat ze een fatsoenlijke vereniging worden en dan daarna pas proberen “LEUK”te zijn?!

• Evert

Als de prijzen van het verkochte materiaal goed zijn, dan zijn

ze LEUK bezig.

• bert van elswijk

Hoe bedoel je fatsoenlijk? Ik ben ook lid en trek zo een opmerking op mijn fatsoen. Binnenkort, 18 april, is er weer een Algemene Ledenvergadering dus als er nog wat te ‘fatsoeneren’ is, meldt het dan.

• Goalkeeper

Dus dan maakt het u niet uit of het een fatsoenlijke vereniging is, vreemde gedachtengang.

• Goalkeeper

Klopt meneer Schuit, de vereniging is er niet voor de zogenaamde “ondersteunende winkeliers”. Sterker nog; ik ben van mening dat commerciële partijen helemaal geen lid moeten of mogen zijn van de vereniging, of in ieder geval geen stemrecht mogen hebben.

Het zou een goede zaak zijn wanneer de VNV alleen advertenties plaatst van fabrikanten en reisorganisaties, gaat ze nog meer inkomsten opleveren ook. Deze inkomsten zouden dan ingezet kunnen worden voor bijvoorbeeld viswater en beheer. Ook zouden ze kunnen onderhandelen over kortingen op vergunningen in het buitenland. Bovendien zou meer ruimte voor stukjes van de leden ook een welkome aanvulling zijn in mijn optiek. Ik denk dat er namelijk zat leden zijn met mooie verhalen en tips.

Hoe u en uw collega's aan het ‘beleg’ op hun boterham komen is voor mij niet zo interessant, hetzelfde geldt namelijk ook andersom.

Met een vriendelijke groet,

G.O.A.L. Keeper

• jan oor

Beste Goalkeeper,

De adverteerders zijn meestal zelf zeer gepassioneerde vliegvissers. Ze dragen ook voor een deel bij aan het betaalbaar houden van het blad, via de advertenties. Wij kopen onze spullen bij ze , ze geven advies en ze horen er dus ook bij. Er mag dus best naar ze geluisterd worden. De boventoon voeren in de vereniging, of de dienst uitmaken natuurlijk niet, maar dat is ook niet wat Ger bedoelt.

Overigens is er voldoende ruimte voor leden om hun “verhaal” kwijt te kunnen. Er is daarvoor zelfs een speciale rubriek in de vernieuwde website. Kijk maar eens.

Er zijn al diverse locaties waar VNV leden korting krijgen door hun lidmaatschap, meestal iets van 10%. Nog meer kortingen en beheer van water staat hoog op de VNV agenda.

Groet,

Jan Oor

• Marcel

G.O.A.L keeper volgens mij heeft u met deze opmerkingen zojuist u zelf de bal tussen de benen door gespeeld.

De VNV is een vereniging van en door vliegvissers, daar horen absoluut de winkeliers bij, en of dit nu winkels zijn of internet shops maakt me niets uit zonder winkels kan ik nergens mijn spulletjkes kopen! Althans veel moeilijker.

Kan me er wel in vinden dat een commercieele partij geen stemrecht heeft, maar als individu moet dat dus wel kunnen, m.a.w Pikefly geen stemrecht maar Ger Schuit als individu wel.

Meer inkomsten met alleen advertentie`s van reis organisatie`s en fabrikanten ? zou het knap vinden als hiervan een gedegen onderbouwing gegeven kan worden, ik denk dat het minder oplevert, en daarbij die mogen nu toch ook adverteren?

Wordt uiteindelijk het blad en lidmaatschap duurder gaat ten koste van mijn beleg!

• Goalkeeper

Quote–De boventoon voeren in de vereniging, of de dienst uitmaken natuurlijk niet, maar dat is ook niet wat Ger bedoelt.–Quote

Beste Jan,

Dat is toch juist wat er de laatste tijd steeds aan de hand is. Bovendien, wanneer ik wel eens bij een winkelier binnenkom dan gaat het alleen maar over zíjn boterham. Ik ben het zat en koop alleen nog maar op het www, of als ik in het buitenland verblijf op lokatie. Scheelt mij bovendien nog eens handenvol geld en krijg nog leuke informatie over stekken en methodes ook, een klassieke win/win situatie.

Het eerlijke advies over producten trek ik sowieso in twijfel, aangezien Nederlandse winkeliers mij te makkelijk van merken wisselen. Wat het ene jaar volgens hun top is, is het volgend jaar bagger.

..en ik bedoel leden ruimte geven in uw blad en niet op uw website.

Mvg.

• Goalkeeper

Klopt, fabrikanten mogen ook adverteren maar willen niet steeds de boventoon voeren. Ik word er moe van om maar iedere keer te horen hoe moeilijk het is om je boterham te verdienen in deze branche. Ik heb de hele HISWA en VISMA niets anders gehoord. Ga dan wat anders doen!

Mvg.