Zijn er naast de mannen van flyfever al mensen terug uit Denemarken om te kijken hoe het er aan toe ging. Ik zelf ga over iets meer dan 3 weekjes erheen in de hoop mijn eerste zeeforellen te vangen.
TL,
Eelke
www.flyfish-diary.tk
Ben ook benieuwd naar de laatste vangsten, ga ook de 18e april 1 week met janm en Maarten (geen PBer) naar DK.
Twee andere vrienden zijn zaterdagochtend naar Bornholm gevlogen, maken gelukkig net het begin van de weersverbetering mee. Volgens hun gids was het de afgelopen 2 weken niet zo best geweest, o.a. vanwege weer/koude.
Nog maar ff genieten van de voorpret, wat oude foto's en filmpjes bekijken, materiaalcheck, nog wat aankopen (heb m'n Okuma Helios 5/6 from England) en vliegendozen completeren pfffff.
Op de deense sites wordt wel melding gemaakt van zeeforelvangsten, 't is me niet duidelijk hoeveel.
Grtz Tom
Wij zijn net terug uit Denemarken. Het was koud, heel koud en veel wind.. Waarschijnlijk daarom niet veel gevangen. Toch heel erg naar mijn zin gehad. Voor degenen die nog moeten gaan. Veel succes. De weersvooruitzivhten zijn in ieder geval een stuk beter dus waarschijnlijk ook meer visactiviteit. Voor mij was het de eerste keer en toch enkele zeeforellen weten te vangen.
Gr. Peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?