Denemarken

• spj

maak me niet gek !,

nog 30.000 minutjes aftellen

• E10

Zo hee Bert….n paar fraaie jongens!

ik begin ook met aftellen, en materiaal checken natuurlijk.

zondag vertrek ik voor twee weken naar mijn eigen stekken…joehoe!

gr E10

• troutbuster

mooie vis Peter !!

~floris :)

• tom

Prachtige plaatjes en mooie vissen. Die 60/70 +ers spreken wel weer tot de verbeelding, maar iedere aanbeet vanaf 35 cm is natuurlijk meer dan welkom en telt wat mij betreft. Tot nog toe ben ik blijven steken op 63 cm, maar hoop dat dit PR van vorig jaar is verbleekt als ik terug ben :-).

Grtz Tom

• Robert

Dusss, het kan nog wel eens druk gaan worden in DK….

Zelf ga ik de 15e heen om er een paar dagen/nachten te mogen koukleumen in het water en in m'n tentje…..

Heb in principe nog een stoel vrij in de auto. Dus als er nog iemand geinteresseerd is in een paar dagen DK?

Het plan is: 15e 's ochtends op tijd weg en de 20e weer terug. Kamperen, dus pyama is misschien wel handig, want ik kruip niet tegen je aan! Mail maar oid als je interesse hebt, dan kijken we wel ff!

Gr Robert

• JeroenB

Hallo Evert,

Afhankelijk van de wind richting zoek ik de geschikte stekken, ik heb zo'n 20 mogelijke stekken op het oog.

Als je er ook bent, kunnen we misschien wel iets afspreken.

Ik heb je een E-mail met mijn mobiel nummer gestuurd, voor het geval je het leuk vindt.

Groetjes,

Jeroen

• Dick Alberts

voor mij gaat het feest niet door poot in het gips, gebroken voet volgende keer beter, baal er wel verschikkelijk van, maar gezondheid gaat voor alles, dus ga ik vanaf deze kant BERT, EVERT ARNO, HEIN en AUKE wel een hele goede visweek toewensen, met veel vis en plezier

GR Dick

• tom

inderdaad balen dick, sterkte hoor. Ik ga nog ff voorzichtig doen!

Grtz Tom