Volgens "de Noorman"....

• Robert

……zou het het afgelopen weekend wel eens kunnen gaan gebeuren. Dus op naar de waterkant! Zo gezegd, zo gedaan. En zie:

Voor mij de eerste dit jaar! Naast deze nog een tweetal verspeeld (losgeschoten), maar met de weersvooruitzichten voor komende week, dan moet het haast wel goed komen!

Gr Robert

• tom

Klasse! Heeft wel zoiets van het 1e kivietseitje, ik wil het graag deze week ook weer eens proberen, misschien de Lek of zo.

Grtz Tom

• Peter Berkenbosch

Nice Robert!!

Hunze neem ik aan?

Moet er dit jaar ook echt maar eens aan geloven :)

• Robert

Idd de Hunze, maar da's voor de noorderlingen onder ons wel herkenbaar op de foto's….

Het is, voor mij iig, laat dit jaar met de eerste windes aldaar… Vorig jaar ving ik ze in de eerste week van februari, nu dus pas eind maart :-(

Ben er na de dikste kou, nagenoeg elk weekend geweest. Maar pas gisteren enige activiteit van windes. Brasems waren al langere tijd actief en vangbaar…

Maar met het mooie weer in het vooruitzicht zal het de komende dagen vast en zeker interessant worden ;-)

Gr Robert

• Inderk

Grote klasse Robert !

Ik had de stek zo ongeveer al herkend aan de achtergrond.

Helaas heb ik vrij weinig tijd om te vissen…..:-(

Ik wil zo graag mijn nieuwe #3 testen!!! En daar is de Hunze een prima plek voor!