Had iets te maken met de nieuwe manier van inloggen, onderstaand instructies van de sicko
Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?
Hoe en waar wijzig ik mijn instellingen?
Uw instellingen moeten worden aangepast binnen de volgende omgevingen:
1. E-mailprogramma
2. Persoonlijke website
3. Webmail
N.B. Als u gebruik maakt van Newsservers waarop u zich heeft geabonneerd, dan blijft u inloggen op de manier zoals u dat eerder al deed.
1. E-mailprogramma
Om de instellingen aan te passen, is het belangrijk dat u onderstaande stappen doorloopt. U doet dit op de pc waarop u de
e-mail voor dit adres ophaalt.
N.B. Indien u meerdere e-mailadressen binnen uw abonnement heeft aangemaakt en gebruikt, is het belangrijk onderstaande stappen voor elk e-mailadres te doorlopen.
Indien u gebruik maakt van Outlook
1. Open Outlook
2. Kies Extra > E-mailaccounts
3. Kies Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en
klik op Volgende
4. Kies het mail.home.nl account en kies wijzigen
5. Voer op de plaats van uw gebruikersnaam uw volledige
e-mailadres in
6. Klik op Volgende en vervolgens op Voltooien
7. De instellingen zijn aangepast!
Indien u gebruik maakt van Outlook Express
1. Open Outlook Express
2. Kies Extra > Accounts
3. Kies het tabblad Alles
4. Kies het mail.home.nl account en kies Eigenschappen
5. Kies het tabblad Servers
6. Selecteer uw gegevens bij Account name en verwijder ze
7. Voer op de plaats van uw account name uw volledige
e-mailadres in
8. Klik op OK en op Sluiten
9. De instellingen zijn aangepast!
Let op: u hoeft uw wachtwoord niet te veranderen en uw e-mailadres blijft ook ongewijzigd.
2. Website
U gebruikt uw volledige e-mailadres en wachtwoord om uw website te uploaden.
3. Webmail
De instellingen van uw webmail veranderen minimaal. Waar u voorheen alleen inlogde met het gedeelte van het adres vóór het
@-teken, logt u vanaf nu in met uw hele e-mailadres.
Meer informatie
Wilt u iets vragen over de gewijzigde manier van inloggen? Op www.ziggo.nl/e-mailhandleidingen vindt u een uitgebreide handleiding van de wijzigingen.
Ook kunt u bellen met onze Klantenservice op telefoonnummer
088-7170100 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 22.00 uur en in het weekend tussen 09.00 en 22.00 uur.