kleine vorderingen

• David

Weer een heerlijke middag achter de rug vandaag. Weer stukkie lekkerder dan gisteren en overal grutto's, tureluurs en wulpen die zich laten zien en horen. De eerste zwaluw van 't jaar kwam ook langs.

En…………………………. de doelsoort is eindelijk gearriveerd !

zoekplaatje

Ja het is em echt! De winde, in Arnhem, op de uiterwaard.

Nog geen gekkenhuis helaas. Dit exemplaar in vogelvlucht gezien en een ander tevergeefs 2 maal ‘droog’ aangeworpen. Het is langzaam opbouwen naar de climax. Nog geen bordeeltaferelen - vandaag 8-)

nog een zoekplaatje - van deze waren er velen. De luie donders hadden er geen zin an.

Wat vliegt die gans toch steeds op als ik door dat hekje ga?

Diner time…

• erikdenoorman

fijne platen, goed gevoel……..

erik

• huib

jottem! mooie plaatjes hoor, ik hoop binnenkort tjd te hebben (ik denk alleen vrijdagnamiddag)

• tom

kleine vorderingen maar grote vis David! Wij gaan vanmiddag eens kijken hoe de Lek erbij ligt.

Grtz Tom

• Bert van Elswijk

Zo moet het zijn!

• bart

Mooi man!

Bart

• Jasper

Ziet er spannend uit!

• eduard

David!! dat witte ei is vers, neem mee man.

punt een zijn ze erg lekker en punt twee legt die gans er nog zat bij.

dat andere ei is ook vers, maar dat zou de gans niet snappen en het nest verlaten en elders opnieuw beginnen (wat wel eens de betere oplossing zou kunnen zijn)

vernield worden ze zowie zo, dat is tegenwoordig heel normaal, ze (de overheid en natuurmonumenten) noemen dat beheer en ze denken dat het diervriendelijk is

groetjes

mijn controle letters waren“ kampf” dat komt, als ze het niet redden met eieren vernielen, dat vergassen ze die ganzen als ze jongen hebben. als het maar geen plezier levert.

• E10

Hoi Tom

Daar ben ik ook benieuwd naar…niet dat ik nu tijd heb…maar goed.

Zondag ga ik weer voor 2 weken naar DK. Wanneer ging jij nou ook alweer?

Hoe dan ook succes en ben benieuwd naar je bevindingen

groeten E10

• David

plezier is iets dat met de nodige argwaan dient te worden beschouwd :D

ik ben in de verleiding gekomen, het nest ligt nl. op een hopeloze plek. Maar dan komt het weekdier in me boven. Ongeruste pappa en mamma gans die vol vrees staan te kijken wat ik met hun aanstaande kindjes ga doen. Kievitseieren rapen zou dus ook nooit wat voor me zijn. Hoe ik ooit tot vissen gekomen ben is een raadsel.