Helaas zie ik dat het water na vandaag al weer langzaam gaat dalen. Dus vandaag is de beste dag. Moet ik me toch zo maar weer even losmaken van mijn werk.
Hi Etienne, we zijn net terug van de Lek. We waren aan de zuidkant van de rivier, omgeving Everdingen. Lekker weer, behoorlijk toennemende wind, water vrij laag en beperkt doorzicht en we hebben geen enkele vis waargenomen laat staan gevangen :-(
Nou moet ik zeggen dat we er vorig jaar pas 2 keer geweest zijn, dus echte Lek kenners kun je ons nog niet noemen. We vroegen ons dus wel af waar b.v. de kenners op letten bij het zoeken van een geschikte voorjaarsstek in de rivier?
Wij gaan de 18e naar Dk, eigenlijk als jij net terugkomt, dus we nemen het stokje van je over.
Hoop dat jullie 2 mooie weken hebben en er goed gevangen kan worden.
Succes en Grtz,
Tom
goed plan Johan om enigzins avers te zijn tegenover bio vlees.
wij- mijn vrouw en ik- eten dat liever ook niet. onze regel is zo ongeveer dat wild en mooi opgegroeid huisvee de regel is.
de reden hiertoe is dat ik veel in die sector heb gewerkt, en daar werd ik niet echt vrolijk van.
het heeft te maken met geld en dan weet je het wel.
groetjes
Hoi Tom
Tja die Lek..ik woon er niet ver vandaan….heb er twee jaar geleden heel veel geprobeerd zonder veel resultaat. Ik blijf t fascinerend vinden en ondoorgrondelijk…
Het moet kunnen….misschien wil iemand ons gidsen?
Ik ga overigens met het gezin op vakantie, dus kan niet onophoudelijk vissen op de zeeforel, maar inmiddels wet ik wel waar, wanneer en meestal in week 2 ook wel hoe..we zullen wel weer zien. Ik heb internet daar, en ik laat wel horen hoe het gaat…
Ik wens jullie overigens ook alvast veel succes en geluk (dat heb je ook nodig)
groeten Etienne
Ja, gisteren zo vroeg in het seizoen zou een gids zeker welkom zijn geweest. Of die dan het verschil kan maken? Op het P.B. lees je toch ook wel dat het nog moeilijk is. Ik denk dat als jij terugbent uit DK en het weer stort niet in je toch al meer vis kunt spotten en dus ook kunt vangen op de rivieren. En we hebben een paar maanden geleden wel goeie tips gekregen, o.a van Johannes en Edwin, dus ik ben hoopvol gestemd! Misschien kunnen we een x wat combineren.
Mooie vakantie,
Grtz Tom
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?