een WINFErig dagje

• erikdenoorman

Een WINDErig dagje

omdat ik vrijdag geen vrij kon nemen nam ik de donderdag maar vrij. Ook vandaag zou het immers goed weer worden. En, de watertemperatuur is Boven de 10 graden uitgekomen dus moet er zo langzamerhand leven te bespeuren zijn. Mijn eerste ritje was naar een paaibeek, ergens in de Geldersche Vallei. Maak je niet ongerust…..de hengel bleef in de auto. Daarentegen de camera niet. Als ze er waren zou ik er wat plaatjes gaan schieten.

voor meer: www.erikdenoorman.com

• erikdenoorman

W I N D E rig dus

erik

• pascal

dat was het zeker het was een mooie ochtend

gr pascal

• David

mooie vissekom Erik, zo zeg wat een fijn middagje moet dat zijn geweest! Wat zijn ze mooi hè. Die laatste lijkt wel een kruising met een beekridder met die vinnen.

Vandaag in het Eindhovense maar tussen 2 afspraken niet genoeg tijd om en vergunning te scoren en te vissen. De tijd prettig besteed om een stukje langs de Tongelreep te lopen en vis te spotten. Geen hordes windes hier, 1 visje gezien (naast mijn simkaart ook mijn polaroid vergeten dus dat zegt niet alles). Prachtig watertje zeg, en met zo'n weertje hmmm.

Heerlijke wandeling gehad en dito relaxed dagje. Morgenmiddag is de Swalm aan de beurt.

• E10

…ik vroeg me al af waar je was zondag…maar verderop in een zijslootje aan het turen dus…terwijl ik hard stond te werken voor 1 mooie vis in het Valleikanaal.

Ik mocht geloof ik in mijn handjes klappen, want volgens de locals was het ‘'bar en boos’'.

..maar ik had t toch wel naar mijn zin eigenlijk.

Bedankt voor de mooie plaatjes. Als ik terug ben uit DK…ga ik de Vallei toch eens wat beter verkennen geloof ik.

groeten E10

• bart

Mooi om het mee te beleven!

Bart

• tom

Hier wordt ik knap onrustig van Eric, maar als ik de andere reacties lees moet je wel “precies” weten waar je moet zijn :-). Ik kan maar niet beslissen waar ik vandaag naar toe ga, nog maar even in m'n glazen bol staren.

Grtz Tom

ps was een prima lezing dinsdag, nog hartelijk bedankt.

• sjoerd.s

Leuk hé Erik om die mooie windes te zien paaien, Datr heb ik zelf nog niet gezien wel zag je ze soms tegen de stuwen opspringen in de Overijsselse vecht. Nu nemen ze de easy way, via de aangelegde vistrappen.

Van de week nog wel enkele mooie tijdelijke “landlocked” windes en grote blankvoorns (tot 35 cm) en kolbleien kunnen verleiden met een nimfje. Vanmiddag nog maar even proberen want het is wel heel mooi weer.

Gisteren veel wind en daardoor geen karpers kunnen spotten maar die zitten er ook weer aan te komen.

Laat het voorjaar maar komen!

• Edwin Kerssies

Heb de karpers al zien paaien man!!!

gaat hard zo, heeeeeeeeeerlijk.

• Cornelis

beter als andersom Edwin…. :>)

prettig weekend,

Cornelis