Ben het helemaal eens met Vincent wat betreft de Vision pakken. Heb nu 3,5 jaar een flywater en die heeft na al het misbruik door mij nog niet 1 druppeltje water doorgelaten. Ook al heb je bij Simms levenslange garantie. Op het moment dat je pak lek is, moet je toch het een en ander doen om het gerepareerd te krijgen en kun je er dus even niet over beschikken. Ik vind dat teveel gedoe als je bekijkt dat ik nog geen problemen heb gehad met mijn Vision pak waar ik toch heel wat minder voor heb betaald. Als ie lek raakt plak ik hem wel, kan ik de volgende dag weer vissen, daarmee hou ik het minimaal vol tot het pak een jaartje of 6 oud is. Tegen de tijd dat ik op die manier hetzelfde geld heb uitgegeven als een Simms pak zijn we op die manier 12 tot 18 jaar verder….
Maar goed, ik ben in Noorwegen ook mensen tegengekomen die minder over de Vision pakken te spreken waren. Al het ademende materiaal dat ik na 2004 heb gekocht heeft me tot nu toe nog geen problemen opgeleverd die niet aan mij te wijten waren. Ik heb alleen problemen gehad met eerdere generaties ademend materiaal. Mijn mening is dan ook dat het niet zoveel uitmaakt en dat je net zo goed een goedkoper ademend pak kunt kopen. (Scierra, Vision, Cabelas whatever).
TL,
Noud