snoekstreamers parade wie doet er mee.....

  • marcoaero

    Lijkt me een leuk idee …show your pike weapons……

    dit zijn mijn laatste kreaties ik vis ze met een 9ft 9 hengel of de switch 11ft 7 zonder problemen.

    gr marco

    en ze vangen!! vooral in roze ,,,,,, gebonden op Partridge cs54 ad swier 8/0

  • Rossie

    http://img.photobucket.com/albums/v307/Rossie69/Voorjaar%202011%20vliegvissen/test%20de%20lippe/5a3579ac.jpg

    heeft de naam de lippe

    leuke actie,nu de snoek nog.

  • Arubaman

    Ha Marco, leuk idee.

    Echter, ik begin de notoire zeikerd te worden als het om snoekfoto's gaat. Ook al is het gras nog zo nat… Het geeft andere vissers nog altijd het idee dat dit mooie foto's zijn of dat het hoort. En dan die bogagrip…. ik zal er niet veel meer over zeggen maar wat mij betreft mogen zulke foto's en apparaten verbodne worden.

    Verder zijn het wel mooie streamers, dat moet ik je ook eerlijk toegeven, wie weet eens een keer samen op de snoek jagen als het herfst wordt? Dan leer ik je de kieuwgreep en als je samen vist kan een ander de plaatjes schieten.

    Na mijn vakantie zal ik misschien ook nog wel wat streamers posten, heb ze nu niet voorhanden.

    Ciao, Sander

  • Johan Put

    Mijn favo.

    Johan

  • Ruza

    Wow netjes. Daar kan je menig vrouw bang mee maken zo echt lijkt deze. Top gedaan!

  • "no-nickname" Bas

    @Johan

    Die onderste foto …………… GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bas

  • 24seven.fly

    Dat zijn heel erg mooie streamers.

    Probeer alleen zo snel mogelijk de snoekgreep van iemand te leren, die Bogagrip is echt een martel werktuig.

    Heb er ooit ook een geprobeerd, en daar gaat je vis echt helemaal stuk van als ie begint te spartelen.

    Staartdregjes zouden wat mij betreft trouwens ook verboden moeten worden.

    Wel een mooie dikke vis by the way.

    Die muis is ook echt super gaaf.

    Grt 24.

  • Noud

    Johan,

    Wat gebruik je voor vice tegenwoordig? Ik meen me te herinneren dat je ooit een montana mongoose had maar dit is een andere.

    TL,

    Noud

  • Gerard L.

    Ik sluit me bij enkelen aan dat die Boga grip verboden moet worden., wat een klereding. Het is een waar martelwerktuig voor snoek. Zware snoeken hieraan optakelen, kleinere snoek die gaat springen… de dunne keel huid scheurt dan stuk. Bedenk ook dat het onnodig is, elke snoek kun je handmatig op het droge krijgen.

    En een paar tandwondjes is echt niet erg. Pleisters horen bij een snoek uitrusting.

    Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen, dus helaas…

  • Johan Put

    Noud Schreef:

    ——————————————————-

    > Johan,

    >

    > Wat gebruik je voor vice tegenwoordig? Ik meen me

    > te herinneren dat je ooit een montana mongoose had

    > maar dit is een andere.

    >

    > TL,

    >

    > Noud

    Hey Noud,

    Die Montana goose is al heel lang geleden, ondertussen heb ook een C&F gehad en die voldeed ook niet geheel aan mijn wensen.

    Op dit moment gebruik een CAE vise http://www.caeengineeringservices.com/index.html uiteindelijk is dit gewoon een rip off van de LAW vise.

    Echter de Law vise wordt niet meer gemaakt, en deze man heeft de vise geheel naar mijn wensen gemaakt, zo kan ik deze heel makkelijk ombouwen naar een tube vise.

    Wat ook een groot probleem bij mij is, is dat de zuurtegraat in mijn handen heel hoog is hier door gaat er veel roesten of verkleuren, door de materialen die in deze vise gebruikt zijn heb ik hier geen last meer van.

    Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik wat kleine aanloop problemen met de vise hebt gehad (misschien ben ik wel te kritisch) maar die zijn allemaal opgelost. En ik ben van mening dat als je een hoop geld betaald je ook iets mag verwachten ongeacht hoe veel je de vise gebruikt.

    Johan