Wat een prachtuitgave ! En ik had al zo weinig vistijd….
Grt. Cornelis
European Anglers Alliance pleit voor commerciële zalmkweek in gesloten systemen.
….normaal ben ik 1 van de eerste die dat blad in de bus krijgt, maar nu ff niet. Ben in “onderhandeling” met de nieuwe bewoners van ons oude huis, die volgens eigen zeggen onze post van de laatste periode hebben weggegooid? Wist niet wat ik hoorde.
Toen wist ik ook nog niet dat het blad don/vrij was verstuurd (bewoonster zei het zaterdag jl. aan dat ze de post had weggegooid) en dat het strafbaar is om post weg te gooien. Morgenavond ga ik weer langs en hopen dat ik nog wat post meekrijg?
Dit is waarschijnlijk nog 1 van de laatste waarbij ik blijkbaar nog geen adreswijziging heb doorgegeven. Hadden al een paar maanden de post laten doorsturen, maar deze is er blijkbaar tussendoor geglipt.
ff afwachten dus.
gr. Kyriakos.
Beste Kyriakos, dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Na een maand of wat nemen ze niet meer de moeite de post te bewaren of door te sturen, maar flikkeren ze het gewoon weg. Ik kreeg jarenlang de post van een andere straat met hetzelfde nummer. Als ik die post allemaal had weggegooid, waren die mensen echt in de problemen gekomen. (belastingen e.d.) Sterkte ermee!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?