Nou, dan maar weer eens goed nieuws

• Cornelis

Wat een prachtuitgave ! En ik had al zo weinig vistijd….

Grt. Cornelis

• Greekflyfisher

….normaal ben ik 1 van de eerste die dat blad in de bus krijgt, maar nu ff niet. Ben in “onderhandeling” met de nieuwe bewoners van ons oude huis, die volgens eigen zeggen onze post van de laatste periode hebben weggegooid? Wist niet wat ik hoorde.

Toen wist ik ook nog niet dat het blad don/vrij was verstuurd (bewoonster zei het zaterdag jl. aan dat ze de post had weggegooid) en dat het strafbaar is om post weg te gooien. Morgenavond ga ik weer langs en hopen dat ik nog wat post meekrijg?

Dit is waarschijnlijk nog 1 van de laatste waarbij ik blijkbaar nog geen adreswijziging heb doorgegeven. Hadden al een paar maanden de post laten doorsturen, maar deze is er blijkbaar tussendoor geglipt.

ff afwachten dus.

gr. Kyriakos.

• Franky Boy

Beste Kyriakos, dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Na een maand of wat nemen ze niet meer de moeite de post te bewaren of door te sturen, maar flikkeren ze het gewoon weg. Ik kreeg jarenlang de post van een andere straat met hetzelfde nummer. Als ik die post allemaal had weggegooid, waren die mensen echt in de problemen gekomen. (belastingen e.d.) Sterkte ermee!

• Greekflyfisher

……vanavond nog ff langsgegaan en gelukkig (voor hun) hadden ze iig De Nederlandse Vliegvisser (nog?) in bezit! De rest was idd weg, maar het laatste gesprek was wel aangekomen geloof ik, bewoonster (nog jong) was een stuk makker dan de vorige keer ;)

groet, Kyriakos.

• David

bizar - de tab eyes zijn onderweg btw, en ook nog eens naar je nieuwe adres (:D

• Franky Boy

Nou, zo bizar is het nou ook weer niet. Het zijn hetzelfde type ‘nieuwe buren’ die zich zelfs na 10 jaar zich nog niet afvragen hoe het met hun buurvrouw gaat. :S

• peter

Goedemiddag,

Even een vraag: heb je als je naar Zwitserland gaat om daar te gaan vissen een vergunning nodig?

Graag vandaag antwoord. Daar wij morgen naar Zwitserland vertrekken.

MVG Peter.