leuk dat zachte weer, maar....

• David

Ik had gisteren een teek ! Waarschijnlijk via een kat in mijn bed en op mij terecht gekomen.

De kleine rotzakjes zijn dus nog actief, dus houd er rekening mee als je naar buiten gaat.

• tom

Kennelijk prefereren ze jou boven je kat, twijfelachtige eer.Ik had er vorig jaar voor heteerst 1 op m'n lijf na een dagje vissen in Twiske. ' t Klopte dat ze warme en vochtige plekjes opzoeken en verwijderen was lastig.Gelukkig nix merkbaar naars aan overgehouden, geloof ik

• David

bij mij zijn de antibodies nog actief, Lyme heeft geen enkele kans dit keer >:D<

• Herbert

een op de vier teeken zijn drager van het borrelia virus ,wees dus extra alert .

ik zelf vecht nog elke dag tegen de ziekte en dit al meer dan drie jaar .

ben (was) een zeer actief man deed veel aan sport mtb marathons en probeerde dit dan ook te combineren met het vliegvissen .

helaas zit het eerste er compleet niet meer in ,zo heb ik drie profes fietsen staan waar ik nu alleen maar naar kan kijken .

ik hoop dat mijn lichaam het zal overwinnen of stabiliseren maar dat is afwachten .

ik wens niemand dit toe.

via deze filmpjes krijgen jullie er een beter beeld van.

gr Herbert.

http://www.youtube.com/watch?v=r2wrITYflK8

http://www.youtube.com/watch?v=KyrDq8T_F8o

• David

Beterschap Herbert, ik ben er gelukkig zo'n beetje vanaf, maand of 4-5 bezig geweest. Het is zeer herkenbaar dat filmpje, na de ab kuur stelde de huisarts voor om op antilichamen te meten in het bloed - ja dank je de koekoek, die uitkomst van die test kan ik voorspellen >:D< - en meer smaken waren er niet. Dus toen ben ik het elders gaan zoeken. Ik weet niet of mijn therapeute jou ook kan helpen, ik kan het je alleen maar aanraden. Stuur me even een PM als je geïnteresseerd bent.

• Herbert

David,

ik ben zeker geïnteresseerd maar je mail adres staat niet bekend om een pm te sturen.

gr Herbert.

• David

als je op mijn naam klikt naast dit bericht staat er onderaan als optie Privebericht sturen - maar dan moet je zelf ook eerst inloggen. Om het simpel te houden: d_vertegaal et hotmail dot com