Goedendag,
Ik ben op zoek naar een aftma 9 hengel plus reel heeft iemand misschien tips of een aanrader/ adresje , compleet wil ik eigenlijk niet meer dan 200 tot 300 euro kwijt.
Alvast bedankt
Hoi, wil je wat bruikbare tips dan misschien eerst hier nog wat meer info waar je de hengel/reel voor wilt gebruiken. B.v. op zoet en/of het zout water want niet iedere hengel/reel kun je voor het zoute water gebruiken. Maar ook waar je op wilt gaan vissen want persoonlijk vind ik bv een 9# al een behoorlijke pook voor de reguliere visserij in NL.
Wanneer je wat meer info hebt misschien ook eens kjjken op de 2e hands markt, zie b.v. bijgaand voorbeeld http://vliegvissen.paginamarkt.nl/orvis-boron-graphite-aftma-9-/436669.html
Suk6 en grtz,
T.
Een reel met een superslim is dus niet echt nodig… Dan moet hengel+reel voor 300 euro haalbaar zijn. Tfo heeft mooie betaalbare hengels b.v ( ticrx , BVk , )
Of guideline , vision.. ( big daddy bv. prima snoekhengel ). Suc6 met je keuze. Probeer de hengels eens voordat je tot aanschaf over gaat…blijft een persoonlijke keuze…. Kan je langer wachten? Tfo is bezig een snoek/musky hengel op de markt. Te brengen. Maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren.. Grt. Cornelis
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?