Eemhof VERKOCHT?!

• Vliegvisser

er kwam mij ter oren dat de Eemhof verkocht zou zijn aan investeerders,

de vijvers zouden worden dicht gegooid en er zouden panden opgebouwd gaan worden

heeft iemand anders daar iets over gehoord of een bevestiging van?

het zou 1 van de afgelopen dagen besloten zijn

het zou zeker een verlies voor het vliegvissen zijn :?

• arno44

ga ik donderdag morgen maar eens even navraag doen bij Jan of Angelika.

word vervolgd

Gr Arno

• klaasvlieg

Beste Vliegvisser,

Klopt! Ik weet dit al een paar maanden. Er zal naar alle waarschijnlijkheid een kinderspeelparadijs op komen. Tot zover! Meer informatie zal Arno44 vandaag wel horen.

Klaasvlieg

• arno44

Ik ben helaas niet geweest vandaag IVM met andere bezigheden maar zal binnenkort nog een poging wagen om het een en ander te weten te komen.

Gr Arno

• Fred de G

Wat ik er van weet is het verkocht aan Center Parcs ze hebben het ook al op hun website staan

• sexyloops

is nog niet helemaal rond er moet nog getekent worden en vergunningen voor bouw moeten eerst goedkeurinng hebben

de komende 6 maanden zo wie zo nog open

• Vliegvisser

wat ik gehoord heb is dat de laatste handtekening 2 weken terug is gezet en dat ze van t zomer al met de bouw bezig gaan…

laten we hopen dat het allemaal wat vertraagd tot na de zomer dan kunnen we in ieder geval nog met het mooie weer aan de vijvers staan

• sexyloops

Vandaag op eemhof gevraagt en als antwoord nog half jaar zeker open en laatste handtekening nog niet gezet

dus wie het weet mag het zeggen

• rene

Eemhof Nieuws

Zaterdag 1 februari 2014

Er doen de laatste tijd steeds meer geruchten de ronde dat Forelvisvijvers De EEMHOF op korte termijn gaat sluiten.

Het is juist en ook bekend dat het bedrijf al ruim 5 jaar te koop staat, maar tot op heden zijn daar nog geen concrete afspraken over gemaakt. Het is ook juist dat, als er zich geen serieuze koper voor het bedrijf aandient, het eventueel noodzakelijk wordt om de vijvers te sluiten.

Het is echter niet juist dat dit op heel korte termijn zal gaan gebeuren. Wanneer precies wel? Dat weten wij zelf ook nog niet. Wat we wel weten is dat het vissen in onze vijvers zeker nog de eerste helft van dit jaar mogelijk blijft en we in vol bedrijf zullen zijn en blijven.

Wij zullen u, zodra we concrete zekerheid hebben over mogelijke wijzigingen, direct inlichten via deze website.

Wij menen u hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven en zullen u graag in de komende maanden blijven ontvangen voor een aantal uren heerlijk vissen.

2014

Dit is wat er gisteren op facebook is gezet

Groeten van rene

• Menno Siemensma

Dat zou wel heel jammer zijn, is een mooie locatie met uitdaging en kans op hele grote vissen. Jammer dat het blijkbaar dan niet rendabel is tenzij ze het gewoon van de hand doen omdat de eigenaar met pensioen wil of iets in die trant. Gok eerder op het eerste.