Fly supply

• Tom010

Is hier iemand bekend met fly supply? ( http://www.flysupply.nl )

Ik heb een week geleden een vise besteld (en betaald met ideal), volgens de site wordt overgegaan tot levering binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling maar ik heb tot nu toe niets ontvangen. Ze reageren niet op mijn emails en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.

Grtz, Tom

• David

Beperkte maar positieve ervaring, ze gaan al heel wat jaartjes mee, begonnen met enkel vliegen, en doen steeds meer. Lijkt me niet dat je hoeft te vrezen voor je geld. Heb je geen trackingnr gekregen in je bevestigingsmail?

• Tom010

Zojuist een email ontvangen van Daniel dat de vise in backorder staat bij de importeur maar dat hij via Duitsland de vise heeft weten te bestellen om toch te kunnen leveren, dat is dan toch weer heel erg netjes. Zou hij meelezen? ;)

Grtz, Tom

• johan

Heb er waadschoemen besteld die nog niet leverbaar waren in nederland

Perfecte service van Daniel !

• Silvester.S

Mijn ervaringen zijn prima.

• Jan

Al verschillende keren artikelen gekocht bij fly supply

Alleen maar positief. Zeer goede service en snelle levering. Niets dan lof

• Peter (Webmaster)

Ik steek mijn handen in het vuur voor Daniel, gaat helemaal goedkomen !!

• JEVDE

Ik bestel al jaren bij Flysupply. Begonnen met vliegen bestellen en later ook andere zaken, zoals een vice. Heb nog nooit problemen ondervonden. In tegendeel, ik ben altijd snel en vriendelijk geholpen. ik sluit me aan bij Peter de webmaster, no worries.

• jules

ik heb hele goede ervaringen, ik had een waadpak besteld waar een fabrieksfout in zat, dag later had ik een nieuw pak binnen plus nog een flinke doos met vliegjes voor het ongemak, daarna nog heel wat artikelen besteld, allemaal in perfecte staat