6delige #6

• Gerlof

Allen heel hartelijk dank voor de reacties/tips/aanbiedingen. Ik heb een last minute geboekt richting Sao paulo Brazilie. Vandaar uit afzakken naar Uruguay, Argentinie om proberen een paar golden dorados te vangen. Daarna via Paraguay, Bolivia naar Peru voor regenboogforel. Visserij boven de 4000meter hoogte tussen de Andesreuzen met toppen boven de 6500meter. Terugvlucht vanuit Lima Peru. Alles zal gedaan worden met openbaar vervoer, liften en transport per voet, dus zware rugzakken, uitgebreide hengelsportuitrustingen zijn geen optie. Ik heb een TFO profesional#6 6delig, tophengel die tegen een stootje kan, omdat een ongeluk in een klein hoekje zit wil ik graag een backup. Een koker aan de buitenkant van de rugzak is zeker ook een optie, maar springt veel meer in het oog, en dus veel diefstal gevoeliger…@Arubaman hoe lang is het langste deel van de 5delige#8…Als die in mijn rugzak past qua lengte, is dat de mooiste optie…..Een koker is snel op maat gemaakt! Ik hoor graag van je

Gr. Gerlof

• tom

Klinkt nu al avontuurlijk Gerlof, wanneer vertrek je en kunnen we je nog een beetje volgen of verbleek je gewoon in dat grote werelddeel? In ieder geval weer chapeau voor dit gedurfde initiatief!

T.

• Gerlof

Ha die Tom, long time….ik hou geen blog meer bij helaas. Ik ben wel bezig met een nieuwe site, maar dat gaat nog wel even duren. Wellicht bij thuiskomst een verslag op flyfever!

Gr. Gerlof

• sjoerd.s

tom Schreef:

——————————————————-

> Mooi Kees, die past bijna in je borstzak, nooit

> bij stilgestaan dat zoveel delig een optie was/is.

worden die niet gebruikt als mikado?:D

• Jan

Hallo Gerlof

Ik heb nog een 9 delige #6 te koop

Mail me maar even jandunnik@live.nl

• Silvester.S

En natuurlijk de onovertroffen Frequent Flyer.

• OMBRE

een 7-delige #8 wil wel mee op avontuur…