alvast 1 goede reden om erheen te gaan:
Gemaakt met Adobe creative cloud software, voor de aspirant filmers onder ons.
poe goed gemaakt, wel iets veel timelapses naar mijn idee, verder petje af, maar als ik het aantal sponsoren zie denk ik van poe daar is dan ook een hoop gelin gestoken niet?
Is het rise filmfestival voor de aspirant filmer of echt voor de full on professional?
Zelf doe ik dit natuurlijk voor mijn werk, maar helaas kan ik me niet de hele dag met dit soort dingen bezig houden. Door dat het mijn werk is ben ik blij dat als ik ga vissen ik eens geen camera hoef mee te nemen, of achter de regie tafel voor een medium of two shot hoef te schreeuwen haha.
Van de andere kant steekt het me dat ik zo iets dus niet kan maken, ik heb gewoon geen tijd om zo lekker creatief te experimenteren. Van de andere kant inspireert het ontzettend, ik krijg er meteen weer zin van om de camera ter hand te nemen. mooi inspirerende en stof tot nadenken
Sorry voor de late reactie. Zie het nu pas.
Het is lastig te zeggen of alle filmers ‘beroeps filmers’ zijn. Sommigen zijn semi-profs, anderen full prof.
De producer van RISE is Gin-Clear Media, een professioneel filmbedrijf.
De films die je bij RISE ziet zijn films (verkorte versies van andere films en een hoofdfilm) die door professionals zijn gemaakt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?