reserve waadbroek 7 euri

• Hans-oet-Remunj

Hi All

Het is de wereld niet, niet braamstruik bestendig, ook niet echt sexy, maar als je ze met liefde behandeld kunnen ze wel degelijk je vakantie redden als extra reserve waadbroek….(:D

eenvoudige reserve waadbroek

en dat voor nog geen 7 euri…

Enneh… als het dezelfde zijn als die ik vroeger bij de aldi in duitsland kocht, de grote formaten hebben de ideale snit voor lange mensen…een zeldzaamheid in waadbroeken land…..

• H.Hovius

Wel vervelende stiknaad bij de sok,

Lijkt me dat die sneller lek is als dat je je waadschoenen aan kan trekken…

• Greekflyfisher

…..misschien eerst een waadsok erover?

• Hans-oet-Remunj

yep het sexy design doet nogal denken aan vervlogen sovjet tijden. Met name die sokken (:D

En de sokken zijn inderdaad nu niet bepaald geschikt voor lange zware voetmarsen.

Mijn ervaring is dat een paar weken met die dingen vissen wel lukt, mits je er een beetje voorzichtig mee omgaat. Als reservebroek heb ik er in elk geval al vaker veel plezier van gehad.

• Peter Damen (Webmaster)

Altijd handig als je een natte kruipruimte in moet, ik heb er één in m'n bus voor deze omstandigheden :D

• bartheijboer

Vandaag dr ook 1tje gescoord… lijkt me als handige reserve !

• Oorvis

Bedankt voor de tip. In mijn Simms zitten na 10 jaar enkele gaatjes. Zeg maar: het is een vergiet. Zomers niet erg maar voor nu … lijkt mij dit wel een prima onder-broek.