vooruit dan maar

• David

We hebben hier al niet te klagen, maar Rijkswaterstaat staat erop nog een paar fraaie nieuwe stekken aan te leggen in Arnhem…. X(

Voor het lokale prutslootje stond het water nog net wat te laag helaas om de vis te kunnen laten opzwemmen vanuit de Rijn.

Wel brasem zien azen (1 uur fietsen verderop, pfff).

• tom

gaaf

• Huib

Hier in Nijmegen zijn de vorderingen bij de brug ook al gaande, binnenkort de doorsteek meen ik :)

• sjoerd.s

Wordt het een soort nevengeul David, of een stuk zijtak van de Rijn?

Wij wachten hier op de uitvoering van een grote nevengeul t.h.v. de spoorbrug bij Zwolle. Zou een ideale stek kunnen worden in het voorjaar maar wellicht ook voor de andere maanden.

Het belangrijkste is iig dathet toegankelijk blijft voor recreanten en dus niet alleen maar om vogeltjes te mogen kijken vanaf de dijk.;)

Sjoerd

• David

volgens mij een bij normale waterstanden (zeer) beperkt doorstroomde nevengeul Sjoerd. Er wordt driftig gegraven dus het zal met een paar maanden wel klaar zijn denk ik. al staat hier 2015 als einddatum, maar ja, zonder winter hebben ze gewoon door kunnen werken, dus wie weet?

http://www.rijkswaterstaat.nl/water/plannen_en_projecten/vaarwegen/nederrijn/nederrijn_uiterwaardvergraving_meinerswijk/index.aspx

@Huib: broeva! das een spannende stek hoor !