Info zweden hoe er naartoe en waar?

• Greekflyfisher

Hoi,

Zijn aan het oriënteren om de zomer 2 a 3 weken naar Zweden te gaan. Ik ben benieuwd of er meer van jullie naartoe gaan of geweest zijn en of je tips hebt mbt gebieden, camping, huisjes etc.

Willen met de auto, zitten het liefst in een trekkershutje of huisje, en willen vissen op (zee)forel, vlagzalm en/of snoek, baars en/of zee (makreel pollack, koolvis) of combi. Kortom, als we maar kunnen vissen!

Hebben een portaboot, maar als je een bootje kan huren kan ik ook alleen een electromotor meenemen of BB.

Hoor het graag.

gr. Kyriakos.

• Marten K

Voor de vissen die je bv. op zee zou willen vangen lijkt me dat je jezelf toch wel erg plaagt en tekort doet door naar Zweden te gaan.;)

Noorwegen is i.m.o. toch wel wat afwisselender en spectaculairder, zowel het landschap als qua vis- en vakantiebestemming.

• JaRo

wildlifesweden.se Ontzettende gastvrije Nederlandse eigenaren die daar al vrij lang wonen en alles doen om het je naar de zin te maken. Geweldig vissen en andere leuke activiteiten. Ik ben er zelf al een aantal malen geweest en ga er zeker nog eens naar toe. Alles is er mogelijk, Kamperen, appartement, B&B of pension.

• Hans V

Probeer eens:

soralven-camping.com

in Idre, Dalarna. Practisch alleen maar vliegvissers. Heb er heel mooie vlagzalmen gevangen. Eigenaar vist zelf ook. Verder: elanden, beren, rendieren enz.

Hans V.