Set #6 compleet gezocht

• dennis sanders

Heren, (en dames) ik ben op zoek naar een complete set voor de forel.

Een #6 met reel en extra spoel.

Budget heb ik niet, alle waarde naar zijn geld. ik woon in heemskerk en wil er best een stukje voor rijden.

bvd dennis sanders

• Greekflyfisher

…..bedoel je dat je er geen geld voor hebt? Heb nog wel een oud, maar visbaar #6 lijntje voor je indien nog nodig, tenzij iemand een compleet setje voor je heeft. Geef dan ff je adres dan stuur ik het lijntje op. Waar woon je, eigenlijk?

gr. Kyriakos.

• dennis sanders

Hartstikke vriendelijk van je Greekflyfisher,

Maar bedoelde meer dat ik geen max budget heb. ik koop liever tweedehands high end visspullen dan nieuw budget.

iemand wat knaps in de aanbieding? bvd

• dennis sanders

trouwens ik woon in heemskerk noord holland

• arno44

Ik heb een Scott G2 9 foot #6 te koop

heb er alleen geen reetje bij voor je

de hengel is 3 jaar oud en ik vraag er 275,00 euro voor.

Gr Arno

• Peter Damen (Webmaster)

Dennis ga gewoon even naar bert in heiloo die heeft best wel wat staan voor je.

• David

Hi Dennis, het is niet je vraag, maar ik ga toch even een wedervraag stellen. Een # 6 kan nogal zwaar zijn voor forel, afhankelijk van de visserij die je voor ogen hebt. Prima voor OVM of zeeforel, maar voor beekjes aan de (zeer) zware kant, dan ben je met een 4 beter bediend. Iets wat Bert in Heiloo (Handyfish) ook prima zal kunnen toelichten. Of Peeters.

• dennis sanders

#4 heb ik al in bezit David, gaat inderdaad om ovm en iets zwaardere visserij.

• dennis sanders

@ arno bedankt, maar zoek iets compleets bedankt voor je moeite.

En voor de doorverwijzingen naar de winkel..Geniaal! X(

• Henk Moelker

Hoi Dennis,

Ik heb een Sage RPLXI 690-3 te koop. Met Sage koker en blanco garantiekaart.

Het is een Jahresrute geweest van Rudi Heger.

Als reel heb ik alleen een Orvis Clearwater 5/6 overcompleet zonder extra spoel.