presentatoren gezocht

• Bever

Voor een vliegvisvereniging ben ik op zoek naar mensen die op onze clubavonden een presentatie kunnen/willen geven

• hyppo

Neem eens contact op met de VNV, zij hebben een lijst met vrijwilligers die regelmatig presentaties geven. Stuur maar een bericht naar gerardberkhout@vnv.nu

• jan114

Waar zit je aan te denken en waar is die vliegvisclub

• Hans

Staat Erik van den Hoek (Erik de Noorman) al op je lijstje?

Mvgr.

Hans

• Kees Pootjes

Volgens mij is Erik…………..ik krijg het zelf amper uit de strot……………..niet gecertificeerd X(

Mzl

Kees Pootjes

• Hans

Eh, ja, nou, tja… Kees, maar daar staat tegenover dat hij wel heel prettig kan presenteren en ook dat hij heel veel van vliegvissen in de praktijk weet. Hoe dan ook, je hebt gelijk. Hij is nu eenmaal geen gecertificeerde werper of instructeur. Neen, hij moet maar niet op je lijstje komen Bever. Maar toch, maar toch, als Bever en zijn groepje zich nu toch bezig willen houden met vliegvissen in het echt dan… :X(

Mvgr.

Hans

• jan114

Als je echt iets over vissen wil weten dan laat je iemand komen die over split kan vertellen en laten zien hoe het gemaakt wordt

• Hafi

Stuur mij een mailtje. hanafi@ziggo.nl

><(((*> Hafi

• Snoekker

Als je het leuk vindt dan kan ik een presentatie houden over de Splitcane hengelbouw.

Groeten Otto

www.bamboehengels.nl/

• Bever

bedankt allen.