Wenne hoeveel vissers

• keesw

hallo allemaal,

Wij overwegen om in mei te gaan vissen in het deel van de Wenne waarvoor Haus Hochstein de vergunningen uitgeeft.

Nu horen we dat daar per dag 8 vergunningen uitgegeven worden. Op een stuk rivier van 4 kilometer lijkt ons dat wat veel.

Beetje druk..

Degenen die dat stuk kennen vraag ik: zien we dat goed?

dank alvast voor je reactie!

Kees

• aftma4

Kees,

Dat zien jullie goed en die 4 km heb ik zo mijn twijfels over maar daar kan ik me in vergissen.

Wij waren er ooit met 3 man en dat was eigenlijk al te veel.

Het is een aardig stukje voor 2 vissers.

Je krijgt er daar geen hoogte van hoeveel vergunningen er voor een bepaalde periode al zijn vergeven.

Als je mazzel hebt ben je met 2 man maar voor hetzelfde geld heb je nog 6 vismaten om je heen staan,

Groet Leen

• sexyloops

8 vissers max nu ???

enkele jaren geleden tijdens pinkster weekend stonden vismaat en ik er met nog 20 andere vissers

• Peter van der Burg

Klopt! Max. 8 vissers per dag. Lengte is ca. 3 km. Een paar honderd meter hiervan is niet interessant. Best wel veel als er 8 vissers staan. Voor de rest wel een mooi stukje water.

• keesw

Aan degenen die reageerden op mijn vraag: hartelijk dank!

Inmiddels is ons gebleken dat er meerdere aanbieders van vergunningen voor dat traject zijn.

Wij vrezen dat je daardoor nooit kunt weten met z'n hoevelen je in/aan het water staat.

Om de situatie die Sexyloops aangeeft te vermijden, zijn we maar uitgeweken naar een ander water, met beperkte vergunning uitgifte.

Veel plezier allemaal!

Kees