Geweldige visserij !!!!!

• troutbuster

http://www.sportvisserijzwn.nl/vis-en-water/beroepsvisserij-benedenrivierengebied.html

is wat het was straks…(td)

• tom

Wat een K Zakken, niets geleerd en vooral geen visie

• troutbuster

In Juni wordt op het Haringvliet een mega groot toernooi gehouden, deelnemers van over heel de wereld doen mee. het zal jaarlijks plaats gaan vinden.

Ik denk dat het geen kwaad zou kunnen dat we de organisatie zouden kunnen attenderen op de huidige ontwikkelingen en vragen aandacht hieraan te besteden voor, tijdens en na het evenement.. Ik denk zeker als dergelijk groot gebruiker van het haringvliet wenselijk.

ik ga ze in ieder geval een mailtje sturen, misschien dat er meer mensen zijn die dat zouden kunnen doen !?

http://www.worldpredatorclassic.com/

~ floris

• Franky Boy

Volgens het Zalmtractaat uit 1885 mocht er ter bescherming van de zalm jaarlijks niet met zegens in het rivierengebied en de delta worden gevist van 16 augustus t/m 15 oktober.

Dit Zalmtractaat is nog steeds rechtsgeldig!

Dus door het opnemen van de periode van 1 oktober t/m 15 oktober zijn deze zegenvergunningen dus niet rechtsgeldig!

Misschien is daar een aanknopingspunt om deze onzin aan te pakken.

• Hans-oet-Remunj

Dat zou geweldig zijn als er nog iets van die wetten overeindstaat (:D

Goed bezig Franky

• David

Vandaag met Thomas gevist en die zat zich ook al druk te maken over het Haringvliet en Hollands diep. Ik voor mij ben wel benieuwd wie hier eindverantwoordelijk voor is, voor dit beleid en voor deze operationele besluiten. Niet de organisatie, maar de persoon.

• troutbuster

ik ben ook wel benieuwd welke beroepsvissers dat wel niet zijn, gaat de vloot uit Urk hier naartoe komen !?

• Huib

………….. (sprakeloos)

• Franky Boy

Nee hoor, die hebben ze niet nodig daar.

Gewoon de bestaande beroepsvissers die in dat gebied al visrechten hebben (Klop, enzovoort)

• troutbuster

het is jammer dat dit zo achter en over onze rug wordt gereld.

Ik begrijp ook best dat er maar een paar mensen reageren op dit bericht, hoewel de impact voor bijna alle vliegvissers te merken zal zijn.

(vlieg)vissen en alles er omheen is vooral bedoeld als ontspanning, hobby.. even geen gezeik aan je hoofd.. dit, wat er nu gebeurt is ook gewoon gezeik en ge-ouwe-teringhoer aan je hoofd.. maar ik denk niet dat iedereen dit hoeft te pikken en de kop in het zand moet steken.. ik denk dat dit een historisch moment is voor de sportvisserij.. het momenet dat het naar de klote geholpen werd..

aan het plaatje te zien gaat er actief gesleept worden in;

totale biesbos, amer etc.

oude maas

haringvliet,

hollands diep

lek

hollandse ijssel

hollands diep.

de beneden merwede

boven merwede