Vorige week wat besteld bij Maxwell and strike, volgens hun mail had ik het al binnen moeten hebben. Kan geen contact krijgen via mail of telefoon. Weet iemand wat er aan de hand is?
Joop.
Hoi Joop,
dat is goed gebruik bij hem/hun. Wel betalen, dan hoor je weken niets, en ontvang je uiteindelijk je spullen. Ik bestel daar nooit meer.
Toen ik mij daar kritisch over uitliet op dit forum kreeg ik enkele zeer negatieve reacties van een frusto.
De webmaster heeft zelfs na een paar dagen mijn post verwijderd; beetje noordkoreaanse toestanden…
Veel succes, heb geduld.
Dolf.
Ik had, met de nadruk op had, goede ervaringen met M&S. Wat er daar aan de hand is weet ik niet maar mijn laatste bestelling gaat ook fout, wel reactie op mijn email maar de spullen een week na het contact ook nog niet binnen. De vorige bestelling ging ook niet lekker, die was volgens M&S wel verstuurd maar niet aangekomen, de 2e zending kwam wel aan. Nu de laatste nog en dan ben ik ook klaar met die toko!
Gr. Tom
Ik was echt tevreden over M&S in het verleden maar er gaat daar de laatste tijd echt iets niet helemaal goed FB. Ik had op 16 Mei een email van Marcel dat het onderweg was, het is nu de 21e en ik heb nog niets binnen. Het duurt tegenwoordig echt geen vijf dagen meer om een pakketje van a naar b te verzenden. Bij de vorige bestelling was het in eerste instantie ook niet goed gegaan en er zijn hier op het forum meerdere leden die negatieve ervaringen hebben met M&S. Persoonlijk besteed ik jaarlijks honderden euri's aan het vliegbinden en vliegvissen en daar verwacht ik goede en snelle service voor! Inmiddels koop ik mijn benodigdheden bij A&M en dat bevalt veel beter dan M&S.
Gr. Tom
Franky Boy Schreef:
——————————————————-
> Nou, nou, wat meer geduld heren!
> Ooit wel eens een Vodafone-telefoonabonnement
> gehad?
Hou op schei uit:X:X:X
Met Vodafone heb ik een oorlog gehad, echt ongeloofelijk!!!
Uiteindelijk heb ik een advocaat in moeten schakelen om mn gelijk en mn geld terug te krijgen.
Geld overigens ook voor Casema, krijg er gewoon rillingen van, als ik terug denk aan de ellende die ik met die 2 bedrijven gehad heb:X:X:X
Weer een week verder, ondanks de toezegging dat het onderweg was is er niets binnengekomen. Ook op email en vragen via het contactformulier geen reactie en (momenteel) is de website van M&S helemaal niet te bereiken. Ik denk dat ik kan fluiten naar m'n vliegen of geld, gelukkig maar een klein bedrag dit keer.
Gr. Tom
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?