maxwell and strike

  • j.stinissen@chello.nl

    Vorige week wat besteld bij Maxwell and strike, volgens hun mail had ik het al binnen moeten hebben. Kan geen contact krijgen via mail of telefoon. Weet iemand wat er aan de hand is?

    Joop.

  • dopo

    Hoi Joop,

    dat is goed gebruik bij hem/hun. Wel betalen, dan hoor je weken niets, en ontvang je uiteindelijk je spullen. Ik bestel daar nooit meer.

    Toen ik mij daar kritisch over uitliet op dit forum kreeg ik enkele zeer negatieve reacties van een frusto.

    De webmaster heeft zelfs na een paar dagen mijn post verwijderd; beetje noordkoreaanse toestanden…

    Veel succes, heb geduld.

    Dolf.

  • Tom010

    Ik had, met de nadruk op had, goede ervaringen met M&S. Wat er daar aan de hand is weet ik niet maar mijn laatste bestelling gaat ook fout, wel reactie op mijn email maar de spullen een week na het contact ook nog niet binnen. De vorige bestelling ging ook niet lekker, die was volgens M&S wel verstuurd maar niet aangekomen, de 2e zending kwam wel aan. Nu de laatste nog en dan ben ik ook klaar met die toko!

    Gr. Tom

  • Franky Boy

    Nou, nou, wat meer geduld heren!

    Ooit wel eens een Vodafone-telefoonabonnement gehad? :(

  • Tom010

    Ik was echt tevreden over M&S in het verleden maar er gaat daar de laatste tijd echt iets niet helemaal goed FB. Ik had op 16 Mei een email van Marcel dat het onderweg was, het is nu de 21e en ik heb nog niets binnen. Het duurt tegenwoordig echt geen vijf dagen meer om een pakketje van a naar b te verzenden. Bij de vorige bestelling was het in eerste instantie ook niet goed gegaan en er zijn hier op het forum meerdere leden die negatieve ervaringen hebben met M&S. Persoonlijk besteed ik jaarlijks honderden euri's aan het vliegbinden en vliegvissen en daar verwacht ik goede en snelle service voor! Inmiddels koop ik mijn benodigdheden bij A&M en dat bevalt veel beter dan M&S.

    Gr. Tom

  • Mike

    Franky Boy Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou, nou, wat meer geduld heren!

    > Ooit wel eens een Vodafone-telefoonabonnement

    > gehad? :(

    Hou op schei uit:X:X:X

    Met Vodafone heb ik een oorlog gehad, echt ongeloofelijk!!!

    Uiteindelijk heb ik een advocaat in moeten schakelen om mn gelijk en mn geld terug te krijgen.

    Geld overigens ook voor Casema, krijg er gewoon rillingen van, als ik terug denk aan de ellende die ik met die 2 bedrijven gehad heb:X:X:X

  • Franky Boy

    Bij mij gaat het ‘maar’ om een paar honderd euro, dus daar schakel ik liever geen advocaat voor in…

    Ik hoop - tegen beter weten in - dat het dreigen met de Koude Douche misschien helpt. ;)

  • David

    wat helpt is, uitzoeken wie er in de raad van bestuur zitten en hen twitteren over je problemen. een vriend van me deed dat onlangs zeer succesvol >:D< of het via de officiële twitterkanalen proberen; omdat er meegekeken wordt, is men vaak opeens een stuk toeschietelijker.

  • Tom010

    Weer een week verder, ondanks de toezegging dat het onderweg was is er niets binnengekomen. Ook op email en vragen via het contactformulier geen reactie en (momenteel) is de website van M&S helemaal niet te bereiken. Ik denk dat ik kan fluiten naar m'n vliegen of geld, gelukkig maar een klein bedrag dit keer.

    Gr. Tom

  • Tom010

    Hey Joop,

    Heb jij je bestelling nog ontvangen? Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en krijg geen reactie van M&S op mijn mails, het lijkt er op dat Marcel Goethart de boel belazert!

    Gr. Tom