Visstekken opslaan

• Hafi

Al ben ik bijvoorbeeld 10 keer in de polder op een plek wezen vissen, ik kan hem niet meer terugvinden. Voor de zomer in Tsjechië zoek ik dan ook een handig klein apparaat (GPS) waar ik de coördinaten van meerder visplekken in op kan slaan zodat ik ze later weer terug kan vinden en bevissen..

Wie weet waar ik zo'n ding kan kopen? Misschien iets met een routeplanner zodat ik na het invoeren van de coördinaten er zo naar toe kan rijden.

><(((*> Hafi

• Terrible

Kijk even bij de mediamarkt bij de Garmin routeplanners. Goed te betalen en levenslang (zolang het apparaat het doet) gratis updates.

Ik heb er een in de auto en iedere keer als ik een bijzondere plek heb ontdekt druk ik op de knop en voilà de coordinaten worden opgeslagen. Ik verzin een naam van de stek en kan het later makkelijk terugvinden.

Ronald

• rene

Een gewone tom tom werkt ook prima

• henkverhaar

GPS programma op je iPhone - of andere smartphone?

• JEVDE

Ik gebruik een etrex30

• David

eh, welke smartphone ? :D

• Hafi

Ik ben nog van de heel oude stempel en heb geen 06-telefoon…

><(((*> Hafi

• Huib

aha, geen probleem, maar als je dan toch een gps wilt kopen, koop dan een nokia lumia, heeft een top kaartennavigatie (nokia maps kun je gewoon in je telefoon opslaan). erg gebruikersvriendelijk. gewoon op je kaart tappen en favoriet opslaan. ze zijn er al voor 150 euro en je kan er nog mee bellen ook, mocht je dat toch een keertje nodig hebben.