VISE N VIS VIDEO OVER BAGGELHUIZEN ONLINE

• Stephan Oude Nijeweme

Beste visvrienden,

de video die ik gemaakt heb samen met de teamleden van Vise N Vis is online en hier te bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=4An66U2VThI

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Ben er druk mee geweest.

Stephan

• Hans uut Zwolle

Leuke film geworden Stephan,

en zal wel weer commentaar op komen,

maar ik vond het leuk er naar te kijken!

Groet'n uut Zwolle.

Hans

• inderk

Daar heb je goed werk van gemaakt Stephan!

Complimenten en dank dat jullie de plas van de NNVV (Baggelhuizen) er zo op hebben gezet.

• Stephan Oude Nijeweme

Hans bedankt voor je leuke compliment.

Ach en commentaar vindt ik helemaal niet erg,

zolang het maar gefundeerd is, dan kan ik er misschien ook van leren.

Twee weten tenslotte meer dan één.

Ik doe mijn best, maar weet ook dat het altijd beter en of anders kan.

Groeten terug,

• Stephan Oude Nijeweme

Graag gedaan Inderk en bedankt voor je compliment.

Het waren gezellige en succesvolle dagen.

Groeten,

• bartheijboer

bedankt!

leuk om er even mee te kijken

• Arubaman

Jeetje Stephan….

Om heel eerlijk te zijn:

ik vind het een puik filmpje geworden. Schril contrast met de teaser, veel beter een beleving van Baggelhuizen zoals ik de beleving me voorstel.

Al die mannen daar hebben het toch maar leuk voor elkaar. Gezellig clubhuis en je eigen plas naast de vereniging, dat zullen lang niet zoveel verenigingen zo goed voor elkaar hebben.

Deze muziek keuze vind ik vele malen beter passen dan het te rauwe van de teaser (wat overigens wel prima muziek was hoor, maar het paste niet met de beelden/beleving). Je gaat naar de club om even lekker te ontspannen en dan meteen nog echt wel kwalitatief leuke visserij voor een middagje/avondje ontspanning kort bij huis.

Wat ik ook meen te merken is dat je echt luistert naar feedback die je hebt gekregen. Zo vind ik de beelden over de schouder mee echt leuk, helemaal gaaf dat je dan ook nog eens een aanbeet op de plaat legt (aparte techniek van Bock trouwens met je lijn een slag om de hengel).

Als je een aanbeet op film wilt bereiken moet je soms erg lang filmen, ik gok zomaar dat jij die dagen vrijwel niet aan vissen toe bent gekomen. Ook dat getuigd van je passie en gedrevenheid om te filmen en erg tof dat je dat met de leden van het VNV deelt. Ik denk niet dat ik die energie op zou kunnen brengen, zou zelf veel te graag willen vissen in zo'n situatie, dus echt chapeau dat je daar dan al die tijd vissen voor inlevert.

Dus al met al, ik vind dat je er iets leuks van hebt gemaakt en heb zeker het hele filmpje gekeken. Dan is het ook fair om dat te melden, terug te komen op de negatieve bijsmaak van de kritiek op de teaser. Bedankt voor het plaatsen en ik ben benieuwd wat het volgende filmpje ons brengt. :)-D

• Hans uut Zwolle

Goed verwoord Sander,

helemaal mee eens!

Groet'n,

Hans