Dagje op stap met Bassexpress.nl

• Cornelis

Afgelopen vrijdag dagje op pad geweest met bassexpress.nl… was een tof dagje. ( helaas werd het water koffie met melk bruin….) volgende keer nog beter…

Hierbij een fotoverslagje :

pick up locatie : Edison baai

farewell ?

just like the old days…

Little man and the sea

Roel is ready

het complete team..

Capt. Lesley houd de boel in de gaten..

hangen !

hele mooie van 63cm !

blokken genoeg…

bijna 50cm op een erg grote streamer..

nog even met kunstaas ( Black minnow) bracht Roel ook een baars

Double met de kapitein…

zeker voor herhaling vatbaar… bassexpress.nl als je de oude blokkendam ervaring nog eens wilt…..

grt. Cornelis

• Peter Damen (Webmaster)

Geweldig Cornelis, lijkt me echt top om dat eens te doen, ik ben alleen niet zo'n “blokkendam Held” althans niet me de BB.

Maar heb je Photobucket ff bekeken en een dagje snoeken met de BB lijkt me echt te gek, ik weet alleen de wateren niet te vinden dus elke info is welkom. :D

• Cornelis

Ha Peter ,

was echt tof… maar eh voor snoeken…stuur me maar een mail , gaan we een keer samen achter de snoek aan met de bellyboat. (corneel77@gmail.com)

(kheb helaas alleen niet erg veel vrije tijd…)

grt. Cornelis

• Peter Damen (Webmaster)

Gaan we zeker een keer doen, ennehh ik ken dat, mijn tijd is ook zeer beperkt :S maar we houden contact, je mailadres heb ik.

• Mike

Dare Devils!

Ik ben een paar keer naa de blokkendam geweest met de bb maar ik vond t maar niks,die stroming en golven.

En de keer dat ik aan de buitenkant ging heb ik nog steeds nachtmerries van :(

Maar wel kicken dat jullie dat doen.

Meeste van die gasten visten wel met shads zeker ?

• Cornelis

Ha Mike, daredevils valt wel mee hoor. Met bassexpress wordt je gedropt door een boot en ook in de gaten gehouden vanaf de boot. Wij (de bellyboaters) visten allemaal met de vlieg. Eind van de dag had 1 van ons nog geen zeebaars. Toen weer terug aan boord en vanaf de boot op een andere stek nog ff met stads… Dit bracht nog vijf zeebaarzen…

www.bassexpress.nl. Voor meer info. Grt. Cornelis

• Bassexpress

Leuk verslagje van een erg leuke ( hobbelige ) dag! www.bassexpress.nl

• Hugo

Beste Cornelis,

Dat ziet er te gek uit! Wil ik zeker snel ook gaan doen! Ik heb je een keer ontmoet aan de oude Blokkendam en wil weer gaan bellyboaten op zeebaars. Zeker op deze manier, dit is wat tow-in surfing is voor surfers, dit is wat heliskiën is voor wintersporters.

Vraagje; ik zie dat jullie de Macfishing DLXII gebruiken. Is dit de beste BB voor dit werk? Ik moet een nieuwe hebben, en wil de meest veilige kopen. Bij de oude dam een keertje 6Beaufort meegemaakt en dat was best wel scary.

Heb jij nog andere suggesties voor superstevige BB's ?

Alvast dank!

Groeten en wellicht tot een keer dobberen bij de nieuwe dam!

Hugo

• Cornelis

Ha Hugo ,

tja dit leek inderdaad weer op het oude blokkendam gevoel….( mis het nog steeds , dus ben erg blij met deze mogelijkheid met bassexpress.nl )

Ik ben zeer tevreden over de Macfishing bellyboat. Maar ook b.v. de outcast boten ( fishcat en outcast) zien er erg goed uit. Ook was ik zeer tevreden( op de ritsen na) over mijn vorige bootje van Guideline.

Mocht je plannen hebben voor een trip met bassexpress , laat maar horen , wellicht doe ik mee.(stuur maar bericht via Facebook).

grt. Cornelis

• Hugo

Thanx daarvoor! Ik ga ze in de winkel vergelijken.

Ik laat je wel weten wanneer ik en mn maat willen boeken bij deze topdienst!

Groet,

Hugo