Zo’n half jaar geleden bestelde ik bij A&M voor een leuke prijs een 4 in 1 hengel. Na de bestelling had ik hem binnen een week in huis. Behalve voor het vissen op voorns wil ik hem van de zomer in Tsjechië inzetten voor het Tsjech- en French nimfen.
2 Weken geleden brak in aan de Kyll mijn hengeltop omdat ik het deel op een verkeerde wijze en te krachtig in het andere deel duwde. Vrijdagmiddag bij thuiskomst meteen A&M gemaild met het verzoek mij een nieuw topdeel toe te sturen want je weet maar nooit hoe lang dat gaat duren. Ondanks dat men de volgende dag een week weg zou zijn om ergens te vissen werd mij toegezegd dat ik dinsdag een nieuw topdeel met de post zou ontvangen. En inderdaad, dinsdag werd hij bezorgd. Op mijn mail waarin ik vroeg wat de kosten waren voor het topdeel en verzending ervan kreeg ik te horen dat ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen en dat men het gratis topdeel als een stuk service aan hun klanten beschouwde. Kijk, dat vind ik nou klasse. Snel een nieuw topdeel leveren en dan ook nog niets voor het topdeel rekenen. Daar mogen de heren van de “grote merken” een voorbeeld aan nemen! Chapeau A&M !!
><(((*> Hafi