Klasse service!!

  • Hafi

    Zo’n half jaar geleden bestelde ik bij A&M voor een leuke prijs een 4 in 1 hengel. Na de bestelling had ik hem binnen een week in huis. Behalve voor het vissen op voorns wil ik hem van de zomer in Tsjechië inzetten voor het Tsjech- en French nimfen.

    2 Weken geleden brak in aan de Kyll mijn hengeltop omdat ik het deel op een verkeerde wijze en te krachtig in het andere deel duwde. Vrijdagmiddag bij thuiskomst meteen A&M gemaild met het verzoek mij een nieuw topdeel toe te sturen want je weet maar nooit hoe lang dat gaat duren. Ondanks dat men de volgende dag een week weg zou zijn om ergens te vissen werd mij toegezegd dat ik dinsdag een nieuw topdeel met de post zou ontvangen. En inderdaad, dinsdag werd hij bezorgd. Op mijn mail waarin ik vroeg wat de kosten waren voor het topdeel en verzending ervan kreeg ik te horen dat ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen en dat men het gratis topdeel als een stuk service aan hun klanten beschouwde. Kijk, dat vind ik nou klasse. Snel een nieuw topdeel leveren en dan ook nog niets voor het topdeel rekenen. Daar mogen de heren van de “grote merken” een voorbeeld aan nemen! Chapeau A&M !!

    ><(((*> Hafi

  • Tom010

    Hallo Hafi,

    A&M is zeker een top zaak, ik heb er inmiddels al heel wat besteld oa een hengel en veel bindmateriaal en alles is altijd keurig binnen een paar dagen geleverd. 1 keer hadden ze een andere kleur van iets geleverd dan besteld en de juiste kleur werd opgestuurd, ik mocht de verkeerd geleverde kleur houden. Maxwell & Strike daarentegen is een heel erg slechte webshop die mijn laatste bestelling helemaal niet geleverd heeft en ook niet reageert op emails en vragen via het contactformulier.

    Gr. Tom

    P.s, zegt de naam Dolf jou iets?

  • Wiel De Keyser

    Gaat bij LOOP op precies dezelfde manier, daar weten ze ook wat service is !

    Alleen transportkosten betalen en binnen de 3 dagen geleverd van Zweden naar Slovenië. B)

  • Hafi

    de naam Dolf zegt mij niets…

    ><(((*> Hafi

  • Fred

    Hafi Schreef:

    ——————————————————-

    > Zo’n half jaar geleden bestelde ik bij A&M voor

    > een leuke prijs een 4 in 1 hengel. Na de

    > bestelling had ik hem binnen een week in huis.

    > Behalve voor het vissen op voorns wil ik hem van

    > de zomer in Tsjechië inzetten voor het Tsjech- en

    > French nimfen.

    > 2 Weken geleden brak in aan de Kyll mijn hengeltop

    > omdat ik het deel op een verkeerde wijze en te

    > krachtig in het andere deel duwde. Vrijdagmiddag

    > bij thuiskomst meteen A&M gemaild met het verzoek

    > mij een nieuw topdeel toe te sturen want je weet

    > maar nooit hoe lang dat gaat duren. Ondanks dat

    > men de volgende dag een week weg zou zijn om

    > ergens te vissen werd mij toegezegd dat ik dinsdag

    > een nieuw topdeel met de post zou ontvangen. En

    > inderdaad, dinsdag werd hij bezorgd. Op mijn mail

    > waarin ik vroeg wat de kosten waren voor het

    > topdeel en verzending ervan kreeg ik te horen dat

    > ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen en

    > dat men het gratis topdeel als een stuk service

    > aan hun klanten beschouwde. Kijk, dat vind ik nou

    > klasse. Snel een nieuw topdeel leveren en dan ook

    > nog niets voor het topdeel rekenen. Daar mogen de

    > heren van de “grote merken” een voorbeeld aan

    > nemen! Chapeau A&M !!

    >

    > ><(((*> Hafi

    Ik word doodziek van die sluikreclame. Echt waar of het nu gaat over een forellenvijver of over een winkel, schrijf dat maar in het gastenboek van de desbetreffende, maar niet op het forum.

  • dopo

    Hoi Tom,

    die naam zegt mij wel wat ja. Ik heet namelijk zelf Dolf en had een tijdje geleden klachten over Maxwell & Strike die ik hier op het forum meldde.

    Waar kan ik je mee helpen?

    vr.gr.

    Dolf

  • Hans uut Zwolle

    En ‘Fred’ is?????

    zomaar een vraagje over een naam die ik nog relatief weinig constructiefs heb zien bijdragen op dit prikbord…..

    Hans

  • Fred

    Fred is een vliegvisser, die het forum gebruikt waarvoor het bestemd is. Verder geen commentaar.

  • Marten K

    Fred is volgens de zoekfunctie van dit prikbord een gebruiker die zich het afgelopen jaar één keer heeft gemanifesteerd toen hij blijkbaar iets wilde verkopen.

    Omdat Fred zich blijkbaar niet wenst te registreren kan het dus iemand zijn die hier ook onder andere namen berichten kan plaatsen.

    Zou het misschien deze Fred zijn die het niet kan hebben dat een andere leverancier het blijkbaar goed doet?

    Die optie wordt ook wel eens gebruikt door mensen die hier iets willen propageren en daarom onder een gefingeerde ongeregistreerde naam iets vragen waarop ze evt. volgens een wel geregistreerde naam hun zg. antwoord met propaganda vermelden.

    Beide vind ik verwerpelijk en daarom vind ik de zg. kritische reactie van deze Fred een vorm van huilebalken die we gelukkig niet serieus hoeven te nemen.(td)

    Omdat op dit prikbord ook leveranciers, die hun zaakjes slecht voor elkaar hebben en afspraken niet nakomen met naam en toenaam worden genoemd, als waarschuwing, is het vermelden van hen die het wel goed doen, m.i. niet verkeerd en zelfs als communicatie tussen consumenten zeer aan te prijzen.

  • Hafi

    Wat een gelul Fred ! Als ik een positief verslagje schrijf over mijn ervaringen aan de Kyll, maak ik dan reclame om aan de Kyll te gaan vissen? Vaak worden hier negatieve ervaringen met winkeliers en webwinkels gemeld. Ik vond het fijn om nu eens iets positiefs te melden.

    ><(((*> Hafi