overlijden Ad van Lith

  • JanvdB

    Geachte lezer,

    Tot mijn verdriet moet ik u mededelen dat een van de grondleggers van de vliegvisserij in oost-Nederland en tevens een van de hoekstenen van Vliegvisvereniging Last Hope, Ad van Lith, gisteren, 18 juni 2014, op 69 jarige leeftijd aan de gevolgen van een ernstige ziekte is overleden.

    De familie heeft mij gevraagd om te proberen zoveel mogelijk vrienden en bekenden van Ad van zijn heengaan op de hoogte te stellen. Helaas ken ik lang niet iedereen van zijn uitgebreide kennissenkring, noch beschik ik over alle relevante adressen. Wellicht kunt u mij helpen deze informatie verder te verspreiden.

    Op maandag 23 juni 2014 om 14.00u vindt de crematieplechtigheid plaats in Crematorium Moscowa, Waterbergseweg 18, 6815 AP Arnhem. Vooraf, van 13.30u tot 13.50u, is er op dezelfde locatie gelegenheid afscheid van Ad te nemen.

    Voor condoleances: Fam. Van Lith, Da Vincistraat 17, 6836 KC Arnhem.

    Met droevige groet,

    JanvdB

    Secretaris VVV Last Hope

    Jan G. van den Boogaard

  • Kees Pootjes

    Ja dat is een triest bericht, kwam hem tot voor kort regelmatig tegen als ik ergens zat te knopen.

    Was gewoon een erg aardige vent.

    Weer een generatiegenoot van me weg.

    Ad rust in vrede.

    Mzl

    Kees Pootjes

  • David

    Triest bericht Jan.

  • rijnton

    Inderdaad heel triest. Toen ik, jaren geleden, in Apeldoorn woonde, kwam ik graag bij hem in de zaak van Hengelsport Arnhem. Heel aardige en behulpzame man.

  • David

    Aha, ik wist niet dat Ad die zaak runde. Zelf nooit meegemaakt, maar wel hele goeie dingen over gehoord (tu)