Vliegvissen in en rond Curaçao?

  • Ochiba

    David Schreef:

    ——————————————————-

    > das geen info meer das een handboek :D

    Ik weet nog hoe blij ik was dat Sander zijn verhalen over Aruba op het web had gezet en mij ook nog over de mail en telefoon bij heeft gepraat in 2009 en dat ik daar veel plezier van had.

    De stukjes van Brian hebben mij ook geholpen en als je maar een paar dagen hebt, veel geld uitgeeft, dan is het toch fijn als je de hengel ook krom krijgt.

    Ik denk dat wij elkaar veel meer zouden kunnen helpen als het om het verre buitenland gaat en ik moedig daarom de collega buitenland vissers aan dit ook te doen.

    Ik ben dit jaar via dit forum ook in Nederland geweldig geholpen maar dat kan je waarschijnlijk beter via de persoonlijke contacten doen. Voor het buitenland geld dit een stuk minder niet iedereen gaat nu eenmaal morgen naar Curacao.

    Hans,

    ik ben nog vergeten om Piscadera baai te noemen bij het Marriott en Hilton aan de andere kant van Willemstad.

    s'avonds in de schemer trekken hier de de sardines in scholen naar binnen en je kan wel raden wat daar achter aan zwemt.

    Moet wel zeggen dat op Curaçao in de avond op sommige plaatsen je niet met je gouden ketting en horloge om moet gaan vissen maar dat geld ook hier voor Amsterdam en Rotterdam, hou er wel een beetje rekening mee.

  • David

    (tu)