Kanekalon voor snoeksteamers

  • flatfeet

    Heren,

    Het snoekseizoen staat weer voor de deur. Kanekalon is in de aanbieding bij de deardlockshop! En Nee, ik heb geen aandelen, ik vind het fantastisch spul om mee snoekstreamers te binden.

    Groet Harmen-Jan

  • flatfeet

    http://www.dreadlockshop.nl/haar-en-verf/kanekalon-vlechthaar/kanekalon-vlechthaar.html

    Was de link vergeten. Kanekalon

  • Hafi

    Ook hier één. Nadeel: je hebt als je meerdere kleuren koopt een hele grote zak of lade nodig want het is wel héél veel wat je krijgt. Het is wel zo handig om zo'n bos met z'n vieren te delen. Dan heb je genoeg voor een behoorlijk aantal streamers.

    ><(((*> Hafi

  • sjoerd.s

    Hafi, is dit spul een beetje te vergelijken met EPfibers? of is het toch anders.

    Wel jammer dat ze het niet in wit en heel licht groen hebben, om aasvisjes te imiteren.

    Sjoerd

  • flatfeet

    Sjoerd,

    Het is absoluut in wit te krijgen, al zie ik die er nu niet bij. Lichtblond en blond zijn erg mooie kleuren voor aasvisjes. Lijken op de site donkerder als in werkelijkheid. En ik heb ook lichter groen hier besteld een tijd geleden.

    Gewoon wat bestellen en kijken hoe het uitvalt.

    Het is te vergelijken met ep, maar klit veeeeel minder. Misschien iets minder sterk, maar perfect voor streamers. Verder binden op de zelfde manier als ep. Neemt nul water op, licht om mee te werpen, en onder water een prima silhouet en bewegelijkheid.

  • David

    (tu)

  • Cornelis

    Flatfeet , als je een adresje hebt voor wit houd ik mij zeer aanbevolen ! ( corneel77@gmail.com )

    Ik vind dit Kanekalon prachtig voor streamers ( vooral staart) maar niet echt vergelijkbaar met EP. ( maak dan ook graag een kop op de streamer van korte dikkere plukken EP en het Kanekalon dan als “staart” ).

    grt. Cornelis

  • flatfeet

    Wit heb ik gewoon van deze dreadlockshop.nl….. misschien even mailen of het te krijgen is. anders weet ik het ook niet waar je het kunt krijgen. maar ik heb ook licht blond, blond en midden blond en dat zijn eigenlijk mooiere kleuren. Het wit is ook wel heeeeel erg spieeeeer wit. Dat gebruik ik alleen voor het voorste stukje aan de onderkant vlak bij het haakoog, meer naar achteren licht blond of blond en boven op een donkere kleur. verder natuurlijk ook helemaal zwart, zwart-paars en zwart- donkergroen als killers in de diepte.

    Streamers bind ik op dezelfde manier als hier beschreven: ep streamer binden

    ik bind dus geen dikke koppen oid. gebonden op deze manier is het een super streamer. Maar pak maar eens een dikke pluk en bind die in, dan krijg je een grote water verplaatsing, net als bij EP.

    Nog even mijn excuses aan Dyckers. ik heb hier ook EP en ook mee gebonden, maar dit spul is gewoon veel goedkoper en klit niet zo erg. Sorry.

    Goed, allemaal om wit mailen bij de dreadlockshop EN bestellen, dan komt het vanzelf weer terug in de webshop. het bestaat wel!!

  • flatfeet

    orders@dreadshop.com