De VNV is inderdaad een beetje achterhaalt. Ik heb veel respect voor de mensen die het blad maken en all andere activiteiten supporten. Maar het is allemaal weinig vernieuwend, niet gericht op andere generaties, weinig interactief, geen betrokkenheid, enzovoort.
Je kan 10-tallen voorbeelden geven….
Het is echt heel moeilijk om foto's of verhalen te delen met je mede leden or een verhaal. En dat onder andere waar het om draait in het (vlieg) vissen. Die stek map, goed idee. Maar waarom kan ik niet aan de waterkant op een knopje klikken op mijn smartphone, waardoor die stek met info worden gesaved en gedeeld. Foto erbij….. Je kan daaropvolgend bijvoorbeeld een mogelijkheid creeren om meer info uit te wisselen of een afspraak te maken voor een visdag, een hele rits aan coole mogelijkheden. Dit kan tevens voor de VNV een inkomsten bron zijn/worden.
Zo'n fair, ik ben er niet geweest maar kan me er iets bij voorstellen. Klein dingetje…..Waarom maakt de VNV het zo “onbereikbaar”…. land van Maurik. Ik ken die omgeving enigszins en je hebt dus eigenlijk een auto nodig om er een beetje goed te komen. Ik citeer “De dichtstbijzijnde halte is op de Prinses Marijkelaan in Maurik. Vanaf hier is het ongeveer 17 minuten lopen naar het Park.” Jullie maken het niet makkelijk voor de gemiddelde jongere om dit te bezoeken.
Ook dat hele sfeertje wat er daar gecreerd word trekt de vliegvisser van zeg onder de 45 (50?) niet echt, vermoed ik. Ik heb geen enkel moment gehad dat ik dacht, HE, ik ga.
Dus ja, die kritiek klopt wel, naar ik lees was die Fair ook niet al te best. En als je op Reisverhalen klikt, op de vnv website kom je op een pagina met……. Nee.. geen reisverhalen, http://www.vnv.nu/index1.php?id=8.
Dus tijd voor verandering.
Toch?