Norstream Sapporo 8/9

  • AntonK

    Goedemorgen,

    Ik ben helemaal fan van mijn mooie zachte parabolische norstream 7/8 in combinatie met mijn rio pike taper lijn. Werpt heerlijk in de polders, ook met bontstreamers tot een cm of 15. Maar nu haakte ik gister totaal onverwacht een snoek in een klein slootje, deze snoek ging richting de 90-100, heb m helaas verspeeld. Maar dat hoort er bij en is ook niet heel erg.

    Feit is dat bij snoeken boven de 80 ik toch wel weinig in te brengen heb met mijn 7/8, daar om wil ik graag upgraden naar een 8/9 met een 9 lijn.

    Maarrrrrrrrr de norstream waar ik fan van ben is alleen te bestellen in Australie en Tasmanie voor zover ik kan vinden. En om op de vriendelijke prijs van dit merk een bult invoerrechten te gaan aftikken voor de staat daar heb ik uiteraard geen zin in.

    Lang verhaal, maar de vraag uiteindelijke;

    Heeft iemand toevallig een ongebruikte Norstream Sapporo 8/9 liggen. Of welk ander merk voldoet ook aan de omschrijving, parabolisch, onverwoestbaar, strak en kan tegen een stootje. (Ze krijgen bij mij nogal wat te verduren, want voor die meters moet je meters maken uiteraard…..)

    Met vriendelijke groet,

    Anton Koen

    anton_koen@outlook.com

  • j.klopper

    Ik heb er 1 voor je,als je een goed bod doet dan…