sage launch

• Patrick_S

Volgens mij vind een ieder zijn eigen hengel het beste .. en wil men graag dat anderen dat ook vinden….

sage launch helemaal niets mis mee.. prima hengel om mee te vissen in de eifel, de vraag zou mogelijk anders kunnen luiden, welke hengel vinden jullie geschikt….

Daarna kan Willem deze hengels zelf gaan proberen om er is mee te gooien.. wat de een geweldig vindt.. is voor de ander..

groet Patrick

• Ger Schuit

Het is interessant te weten of de vraag van Willem specifiek gaat over de Sage Launch, of dat die Launch een Sage hengel serie is die binnen het budget valt dat Willem aan een hengel wil uitgeven.

Als het om dat budget gaat, zijn er plenty goede hengels te koop die ongeveer hetzelfde kosten, als als de vraag specifiek over de Launch serie gaat, kan ik zeggen dat het geen slecht produkt is, maar dat Sage veel meer modellen verkoopt die mi. interessanter zijn…… dan maar even doorsparen zou ik denken….. bovendien raak je een tweedehands Launch bijna niet meer kwijt, als je er in de toekomst vanaf zou willen……

• Willem Koedood

Een paar opmerkingen. Valt mij al enige tijd op dat slechts weinigen echt op de vraag van de steller ingaan, en dat er regelmatig discussies plaatsvinden over het hoofd heen van de vragensteller die niets of weinig meer te maken hebben met de vraag. Een opletpunt dus. Ik voel mij overigens goed geholpen met de reacties. Tips over andere hengels dan de Sage Launch zijn welkom. En Ger….mijn vraag ging specifiek over de Sage Launch. Tip voor een ‘betere’, meer waardevaste hengel met iets meer doorsparen, ik ben benieuwd. Nogmaals, dank voor alle reacties.