Wie is nu echt de man achter prikpagina.nl? - Een interview...

• Peter (webbie)

Ik heb toendertijd ook gezocht naar een goed recept maar kon dat niet vinden, die topic heb ik dan ook niet meer het is lang geleden en ik moest toen de oude topics weghalen omdat er niet veel ruimte was om alles te bewaren maar het was wel grappig.

overigens bedankt voor de leuke reacties, Jelle krijgt natuurlijk alle lof voor het plaatsen en het uitwerken van de lay-out ed.

Peter

• Peter (webbie)

sorry het viruele leven heb ik verwijderd vanwege de niet toelaatbare opmerkingen, ik heb hierover al kontakt gehad met de auteur

Peter

• Bert Jans

Ja, begrijp ik ook wel. Kon niet door de beugel.

• Ruud Kremers

Leuk gedaan Jelle en natuurlijk ook Peter.

Groet Ruudje

• Hendrik Willem

Mooien een leuk initiatief!

Henk

• bert van elswijk

Mooi gedaan en leuk om te lezen.

Hoe staat het trouwens met de prikborddag in IJmuiden? Belangstelling genoeg?

• Kees Hagoort

Jelsema

Heel leuk initiatief dat interview.

Peter is het zeker waard om eens belicht te worden.

Peter en ik komen al jaren vlakbij elkaar in de buurt van de Ardennen, maar het is er helaas nog nooit van gekomen om er samen eens vliegvissend op uit te trekken.

Laten wij hopen dat Peter nog jaren zijn (prive) tijd aan deze site kan besteden.

(p.s. Peter, van 28 april tot 12 mei weer op mijn bekende stekkie)

Kees Hagoort

• tom

Goed initiatief Jelsema want hoe zou ons leven er hebben uitgezien zonder Peter?

En zeker tot de verbeelding sprekende foto's Peter, je zou toch zo'n stroompje het hele jaar op 5 minuten loopafstand van je huis hebben! Vwb je gewenste bijeenkomst met prikborders Peter. Er moet toch een vorm te bedenken zijn die leidt tot veel spontane aanmeldingen. Misschien ff wat ideeen polsen bij P.B.ers? Persoonlijk zou ik denken er moet ook ff gevist kunnen worden, de locatie moet idealiter wat centraler in N.L. liggen dan IJmuiden en er moet een uitsmijtertje en/of bittergarnitururtje met wat bier kunnen worden genuttigd.

Grtz Tom

• Frans

Leuk artikel

• Peter (Webmaster)

Bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zelf ook erg blij mee :D

Even over de gepalnde dag, ik denk eerlijk gezegd niet dat het doorgaat in IJmuiden, (sorry voor degene die de datum vast hebben gelegd,) er zijn tot nu toe twee aanmeldingen en twee nog niet zeker wetende ;(

Jelsema kwam met het idee om een dag te organiseren aan het OVM, met BBQ, en drankje, dat is misschien toch beter dus ik ga er even met Jelle over brainstormen, nader bericht volgt dus>>>>>>>>

Peter