Wie is nu echt de man achter prikpagina.nl? - Een interview...

• Greekflyfisher

………….Peter, is toch ook leuk met z'n 3en. Jij, ik en ? ;-)

groet, Kyriakos.

• Inderk

En misschien is Baggelhuizen een optie?

Ik kan evt. vragen of het clubgebouw gebruikt mag worden?

Ik denk dat we daar wel een mannetje of 30 wel kunnen bergen.

Kosten zullen dan niet bijzonder hoog zijn.

En een BBQ is daar aanwezig in de vorm van een kampvuur met daarover een hekwerk waar het vlees gebraden kan worden.

Ik kan altijd even een balletje opgooien bij het bestuur indien het een goed plan is.

• Peter (Webmaster)

Ik wilde even wachten tot ik met Jelle rond ben, het OVM is natuurlijk vrij toegankelijk voor iedereen, Baggelhuizen is ook een goeie optie maar dat is de Eemhof ook, en de Kool ook maar daar moet allemaal extra voor betaald worden, voor mij is dat geen probleem maar geldt dat ook voor iedereen??

Koeli, natuurlijk kunnen we dat ook gewoon gaan doen hoor, wat mij betreft kan de 28ste Maart gewoon doorgaan, het is overigens altijd leuk om het museum te zien, ik ga in ieder geval wel de 28ste en wacht gewoon af wie er allemaal komen :D ik laat nog even weten hoelaa ik er ben.

grtz Peter

• Inderk

Peter,

Ik zal es vragen of het clubgebouw gratis gebruikt mag worden voor de prikborders.

Ik neem aan dat een ieder lid is van het VNV. Dan kost een dagdeel vissen maar €4,–

Maar dan heb je wel een warm clubgebouw, waar koffie, bier, gehaktballen, wisky, wijn sinas, cola, water ect te verkijgen is.

En we hebben een geweldige cateraar binnen onze vereniging en dat is de master of the lurk Fred.

• Greekflyfisher

…………..mooi, staat genoteerd, 28 maart a.s. !

Dus “Komt Allen!” :D

groet, Kyriakos.

• Theo

Voor diegene die dit gedicht willen lezen staat het op de homepagina van ons forum van de gezellige visser.