licht reeltje

• tom

die Greys is optisch een mooi molentje en heel licht De ratel wordt geproduceerd door een kunststof palletje dat bij gebruik al heel snel slijt. Voordeel is dat ratel dan verdwijnt maar daarmee de slipwerking ook :-( Er wordt nog wel een reserve palletje bij geleverd, hadden er van mij 5 mogen zijn en geen idee wat ze los kosten als je ze besteld.

Grtz Tom

• pike charlie

O ja, dat vergat ik er nog bij te vertellen. Doordat het rateltje beide kanten op even zwaar loopt heb je geen enkel last van dat, inderdaad, vervelende doortollen van je reel bij het afnemen van lijn. Dat kan lang niet altijd van veel duurdere reeltjes gezegd worden.

groeten Charles

• Dion

Hoi Henk-Jan.

Heb ook de Vosseler RC1 en ben er dik tevreden over. Zijn te koop bij Kaj

Dion

• switchcast

Ik heb eventueel nog wel een midge in de aanbieding. Mocht er nog intresse zijn..

Andere mooie lichte opties ULA purist sage 3100 of de nieuwe click 1..

Groet,

Jerry

• michel

Waterworks-lamsom type purist 1 super licht L.A. maar zonder slip.

En zeker net zo mooi als de midge van Loop.Deze reeltjes doen het erg goed onder mijn # twee.

• Ger Schuit

TFO no. 1…… prima reeltje, Click & Pawl

Reeltje tot 100 euro , die aan jouw wensen voldoen bestaan helaas niet echt, reel die er in de buurt komen bestaan er plenty.

Een heel aardig reeltje is de Norstream DJ 3/4 voor zeg 65 euro, weegt helaas 130 gram, wat vnl. komt omdat er een heuse slip op zit. Zonder een slip zijn er plenty reels die wat gewicht betreft het aanraden waard zijn, zijn allemaal bovenstaand al genoemd overigens, maar die vallen helaas ook allemaal in een verkeerde prijsklasse.

Echt licht , met een slipsyteem en een prijs onder de 100 euro, als het er was kocht ik er zo 10 ……

Grtz., Ger.

• anton.a

Op marktplaats staat een Ross Rhytm. Ik heb er een. Licht en ook nog een goede slip voor het geval je er een grote vis aankrijgt.

• Ger Schuit

Mij dochter heeft zo'n ding in het roze, prima reeltje, maar ik moet er niet aan denken zoiets te kopen van een importeur die om hem persoonlijk motiverende redenen een prive oorlogje voert met de VNV…… Ik vis overigens naar volle tevredenheid met een Ross Caynon BG-5 ……. maar de Rythm 1.0 kost gewoon 200 euro, dus is niet echt binnen het budget ….. misschien nu iets minder omdat het model uit het programma is….

• Finnoc

Heb onlangs de RC2 gekocht en heb me positief verbaasd

over de afwerking en ‘deutsche grundlichkeit’ !!

een ‘stevige’ aanrader!!

gr.Nico

• Paul v d

Wat dacht je van een compo reeltje?

Ik heb er altijd met veel plezier mee gevist.

nu ook iets duurdere reels in mij bezit , maar het blijven goede reeltjes.

kost geen drol ,de extra spoelen kosten nog veel minder ,super licht , lopen niet door ,zout water bestendig ,

Wat wil je nog meer !?

het enige waar je op moet letten is dat je hem los draait als je hem opbergt.