Op 13 maart zijn Hanafi en ik op vliegvisreis geweest naar Cuba.
We waren daar in totaal met 7 personen waarvan 5 nederlanders en twee zuidafrikanen.
Allemaal erg gezellige mensen en fanatiek vliegvissers, dan kan er ook weinig meer mis gaan.
Er zijn door anderen nog veel mooiere en grotere vissen gevangen.
In de eerste instantie had ik die ook in het filmpje verwerkt maar toen dat filmpje crashte bij het uploaden en ik alles opnieuw inelkaar moest zetten heb ik besloten om alleen nog mijn eigen beelden erin te verwerken omdat het filmpje anders 41 min lang werd en bovendien is het nogal veel werk voor een computer leek als ik.
Een ding is zeker, volgend jaar ga ik weer als het aan mij ligt.
Ondanks dat ik leuk gevangen heb zijn er nog steeds een aantal wensen op mn lijstje die ik super graag zou af willen strepen.
Er zijn door een aantal mensen vissen gevangen waar ik echt jaloers op ben en ik wil er graag voor terug.
Al met al heb ik het als een zeer geslaagde trip ervaren en wil ik alleen nog maar meer…(
Ik heb het filmpje vannacht in elkaar gezet en ik zag vanmorgen dat ik veel spelfouten in de begeleidende tekst heb gemaakt dus dat moeten jullie mij maar even vergeven, het is iets te veel werk om dat nu nog recht te gaan zetten.
Kijkt u maar mee.. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ABMq47D__Xs