winkel of webshop ?

• sexyloops

Gerard Schreef:

——————————————————-

> Arubaman, het een zet het ander in gang. De meeste

> winkeliers hebben de boot inmiddels al gemist

> v.w.b.. Webshop.

> Daar is Martin al 5 jaar te laat mee. Die

> koffietafel is half Zuid Holland al jaren een

> doorn in het oog.

> Bindmateriaal is er nauwelijks aanwezig. Kost

> inkoop een habbekrats. Wat sexyloops daar mee

> gemaakt heeft is daar aan de orde van de dag.

> Zeggen dat je iets hebt en een klant vervolgens

> voor niks laten rijden is “killing” voor je

> handel".

> Hij gaat gewoon niet erg serieus met zijn zaak om.

> De dag dat Wout er weg ging heeft verder verval in

> een stroomversnelling gezet.

> Let op mijn woorden Martin bestaat over 5 jaar

> niet meer, zoals zovelen van zijn collega's

5jaar mag na deze aktie van mij morgen al zijn

• Stephan Oude Nijeweme

Dat kan, maar je kan er langs om de producten te bekijken en proberen als je wilt.

Dus in mijn ogen wel iets meer dan een webshop.

Maar ik respecteer ieders mening.

• Bas

Die 5 jaar gaat hij never nooit niet halen, jammer hoor dat het zo gaat, ik hoor zijn ‘vaste kliek’ er zelf ook al over klagen dat het fout gaat eerdaags.

Maar volgens mij liggen jullie elkaar niet zo Bert v.s Renee, als je op ‘zijn’ rivier onder zijn neus er 3 vliegen aanbind haha(tu)

Jammer dat hij inderdaad steeds minder voorraad heeft, ik wacht ook nog steeds op iets, tijd dat er wat nieuws komt, want met die webshops heb ik niet zoveel, het geld doet er mij niet toe, de service wél!

Ook typisch in die winkel…je wordt er vrijwel altijd uitgerooktB)-

Voor de rest volledig eens met Sander, tijd dat we wat propofol in die koffie machine gooien:)-D

• sexyloops

Bas: Maar volgens mij liggen jullie elkaar niet zo Bert v.s Renee, als je op ‘zijn’ rivier onder zijn neus er 3 vliegen aanbind

had er 10 aan moeten binden dagje vissen in murlenbach ook nooit meer kom je aan staat rene er met 5 man in het water wat nu twee vergunningen per dag

dag er voor ook hele dag 5 man en net voor dat jij vliegje in water wil knikkeren staan de heren er ook nog

en wat nou niet mogen heb de heren zelf nog vers bakkie koffie verzorgt en nee ik heb geen WINKEL >:D<