HS-outdoorfair

  • Bone F

    Je vocabulaire nog ffe bijstellen Sanderz en het komt allemaal goed vooral nu de trend abn taalgebruik is/was.

  • Bone F

    Yeahhhh Ad(je) !!!! Go for it :)

  • sanderz

    Mijn vocabulaire is niet direct het probleem maar wel kennelijk het op het verkeerde moment gekozen dysfemisme.

    Ik zal de volgende keer beter opletten of de discussie zich in de ABN-, pre ABN- of post ABN fase bevindt.

    Welgemeende excuses.

  • leaper

    Ik mag hopen dat het niet alleen bij denken blijft.

  • Foreldel

    …….kom ik terug na een paar dagen niet reaguren zijn er 84 posts over de belabberde staat van de VNV, zelfs een post van de (Interim???) voorzitter. En tevens een positief geluid van iemand die zich vermaakt heeft op Maurik. Maar iuteindelijk ligt het aan “hunnie”…. dus niet de VNV.

    @Klaas

    “Ik durf te wedden dat er genoeg info zal komen over hoe daarop te bezuinigen” - Zeg je hier dat ze met geld smijten bij de VNV?

    Verder lees ik ook vaak het woord “openheid”, is die VNV zo'n sneaky cluppie. Wat is er niet open aan de VNV? Wat moet er “geheim” zijn…. De stekken van de voorzitter (interim stekken dus)?

    De VNV is het blad en als je daarvoor 30 Euro wilt betalen is dat ok, verder is er weinig van te verwachten. Het antwoord van de voorzitter zegt genoeg… “het is niet ons het is hunnie”…..(hunnie = “de winkeliers”)

    Moet gewoon en andere, beter, platform komen. Dat is eigenlijk de echte conclusie……………………………..REVOLUTIE dus.

    Foreldel

    6 Jaar ofzo lid van de VNV…….

  • Marten K

    sanderz Schreef:

    ——————————————————-

    > dysfemisme. >

    Zolang het i.i.g. niet als kakofemisme is bedoeld vinden we het het niet erg hoor! ;)

  • Raymond van A

    Franky Boy Schreef:

    ——————————————————-

    > In de ogen van de VNV is aan de belangrijkste

    > doelstelling voldaan: Beginnende vliegvissers en

    > jongeren met onze fantastische hobby laten kennis

    > maken!

    Dit is niet de belangrijkste doelstelling! De belangrijkste doelstelling van de VNV is het bevorderen van het vliegvissen in het algemeen en die voor de leden in het bijzonder.

    Als jongeren zich niet kunnen vinden in de opzet en de doelstellingen van de VNV, moeten ze gewoon hun eigen club opzetten, zoals wij 27 jaar geleden ook hebben gedaan.

    Het wiel mag gewoon opnieuw worden uitgevonden. Dit is eenieders recht. Soms is dit nieuwe wiel zo aantrekkelijk dat zelfs oude vliegvissers zich aangetrokken kunnen voelen daarvan lid te worden.

    Doch op dit moment worden er volgens mij geen nieuwe wielen voorbereid en kunnen we gevoeglijk aannemen dat de VNV nog steeds voldoet. Wat echter otnbreekt is frisse pionierszin. Pionieren is iets wat in het bloed zit en niet alleen hoort bij een beginfase. Het is zuurstofrijk bloed. Eigenlijk betekent pionieren vermogen tot innoveren! Behoedt u voor sufheid en egostrelende nietszeggendheid.

  • Raymond van A

    Er is een wetmatigheid die zegt, dat initiatieven worden ondersteunt door 5% van de leden die zich onbetaald willen inzetten voor hun club. Dit gaat niet zonder inspiratie van een erkentelijk bestuur. Om 10% van de leden te mobiliseren heb je meer nodig, namelijk een bestuur dat zichzelf weet te mobiliseren!

  • Franky Boy

    Gezellig hoor…

    Op zo'n forum een boel vrienden en exen tegenkomen… :)

  • Menno Siemensma

    Zeg ik ergens dat je niets mag zeggen? Ik verwacht alleen een beetje niveau qua reactie maar dat is te veel gevraagd van jou. Dat geeft niet, kan je ook niets aan doen blijkt wel. Aard van het beestje.

    Laten we de correlatie met schapen maar achterwege, dat kwartje valt niet bij jou.

    En als laatste het was verbale kanslozen diahrree, wel even correct blijven bij het quoten he…