HS-outdoorfair

  • Bone F

    Nou dat stekken delen is leuk gedacht maar wel een heikel punt voor veel vv'sers. De meeste zijn, heel begrijpelijk, zijn niet zo delerig. Maar neem eens contact op met het VNV ik denk dat ze wel open staan voor zinnige nieuwe ideen.

  • sexyloops

    niet overdrijven he bone F zonder hun had het ook op de kaart gestaan te veel eer geef je ze nu

  • Bone F

    Als ik zo mijn directe (vv'ers) omgeving bekijk zijn er aardig wat door steun van de VNV aan deze mooie hobby begonnen dus…….ere wie ere toekomt!

    Vrgtn Frans

  • sjoerd.s

    Goh nee, dat is niks voor jongeren hoor die Fair. Je moet immers wel 17 minuten lopen. Pffffffff.dat is best heel vermoeiend voor een jongere.

    Hoelang loop je tijdens een dagje vissen???

    :D:D

  • foreldel

    @Sjoerd.s

    Op je vraag: Veel.

    Het gaat niet om die 17 minuten. Dat zie je denk ik ook wel. Maar waarom helemaal in het land van maurik. Waarom niet in Apeldoorn of Nieuwegein, Utrecht. Iets wat makkelijker te bereiken is voor iedereen.

    Dus je woont in Eindhoven, je bent 17, je bent gek op vliegvissen en je wilt naar die fair.. Dus wat doe je dan…. Eerst kan je voor de prijs van die reis hele leuke vliegvis spulletjes kopen…. Das de eerste keuze. Dan ga je rekenen, dan kom je op en aardige kosten voor de reis heen en terug. Ik weet niet exacte prijs van een retourtje eindhoven - beesd (?), maar 20 Euri komt eerst. Dan ben je in beesd (is dat het station voor naar maurik?) dan moet je een bus vinden? Ook weer een paar euri. Dan ben je op de fair, je wilt wat drinken. Heb je geteld? Dus als we het over “de jongere” hebben, dus de volgende generatie leden, dan ja dan schiet de VNV de plank volledig mis.

    Waarom niet een vliegfair tijdens de Carp Fairs die je hebt. Lift je mee op een goed bezocht event, op en goede locatie etc……….en Mischien kun je nog wat verstokte karper vissers omtoveren naar karper vlieg vissers…

    maar ok……

  • Bone F

    Ik denk ook dat er betere events zijn om bij aan te haken, botenshow Utrecht, Visma Ahoy?? Er gaat echter niets boven een “echte”Fly Fair!

  • Menno Siemensma

    Ach ik miste mijn maandelijkse portie van verbale kanslozen diarhee al, bedankt sexyloops dat je dat toch altijd weer voor elkaar krijgt. Als je zo'n grote waffel hebt doe dan zelf eens iets, opper eens een idee maar nee hoor het enige wat jij kan is vanuit je eigen zielige loser hoekje lopen janken, net zoals jij dat zegt over de vnv mensen.

    Kijk eens in de spiegel, als die het tenminste aankan…. Ik zal me verder niet nog meer op jou niveau wagen want ik voel mijn hersencellen bij bosjes het loodje leggen als ik die zinnen van je lees. Doe ons een plezier en blijf weg van dit forum als je toch alleen maar loopt te zeiken en janken.

    OT: de locatie zal ongetwijfeld met kosten te maken hebben, wellicht is er voornamelijk animo van die streek. Terecht is het wel dat een centrale locatie over het algemeen gezien beter zou zijn.

    Het niveau en sfeer van de fly fair zal er niet zomaar weer zijn op een willekeurige locatie, de tijd dat mensen van heel de wereld erheen kwamen moet opgebouwd worden.

  • sexyloops

    spiegel houd het prima hier en toch leuk dat ik jou maandelijkse portie ergernis ben hahahahahah

  • foreldel

    En daarbij er mag wel wat meer gegooit worden hier op dit forum. Lees het al een tijdje, maar als iemand iets van kritiek post dan krijg je de “gutmensch” die van slag raakt.

    Gewoon zeggen wat het is en waarom iets niet goed is of je niet bevalt. Die fair is gewoon kut, slecht georganiseerd , slecht gepromoot, geofucsed op de mannen die in de jaren 70 en 80 zijn gaan viegvissen, en niet op mensen die het anders doen of andere inzichten hebben. Markt in Nederland is groot geneoeg, alleen de vnv denkt te klein, denkt teveel in het het “good ol'e boys network”…..

    Ok, en laat ik nooit meer het argument “doe het dan zelf” horen… De mannen van de VNV hebben gekozen om dit te doen dus dan moet je ook de kritiek kunnen verdragen. If you can't stand the heat, ga dan niet te dichtbij het vuurtje staan.

    Maar ok…… Heb gisteren een streamer geknoopt van Barby Haar!!! Werkt als een speer, iemand interesse? Ik noem hem de “Barby Pike Killer”……….Of is dit al gedaan, en merk ik morgen aan de waterkant dat het gewoon niet vangt…..???

    Foreldel

  • Greekflyfisher

    foreldel Schreef:

    ——————————————————-

    > Maar ok…… Heb gisteren een streamer geknoopt

    > van Barby Haar!!! Werkt als een speer, iemand

    > interesse? Ik noem hem de "Barby Pike

    > Killer"……….Of is dit al gedaan, en merk ik

    > morgen aan de waterkant dat het gewoon niet

    > vangt…..???

    >

    > Foreldel

    ja, fotootje is altijd leuk.